صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / زلاتان: آنها می گفتند توانایی گلزنی ندارم ولی حالا به ۵۰۰ گل زده رسیدم
زلاتان: آنها می گفتند توانایی گلزنی ندارم  ولی حالا به ۵۰۰ گل زده رسیدم

زلاتان: آنها می گفتند توانایی گلزنی ندارم ولی حالا به ۵۰۰ گل زده رسیدم

مهاجم سوئدی لس آنجلس گالکسی، از این که توانسته است ۵۰۰ گل حرفه‌ای در دوران فوتبالی خود به ثمر برساند ابراز خوشحالی کرد و طعنه‌ای هم به منتقدان خود زد.

زلاتان

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از  فاکس اسپورت، زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم سوئدی تیم فوتبال لس آنجلس گالکسی هفته‌ گذشته موفق شد با گلزنی برابر تورنتو به رکورد ۵۰۰ گل حرفه‌ای خود دست یابد.

این مهاجم ۳۶ ساله که در تیم‌های بزرگی همچون منچستریونایتد، بارسلونا، اینتر،  پاری ‌سن‌ ژرمن ، یوونتوس و میلان بازی کرده است، درباره این موفقیت، گفت‌: من در طول دوران فوتبالی‌ام این افتخار را داشتم که در تیم‌های بزرگی کار کنم و با بازیکنان بزرگی نیز هم تیمی بودم. خوشحال هستم که توانستم به این موفقیت دست یابم. من وقتی که فوتبالم را شروع کردم، منتقدانم می گفتند که من قادر به گلزنی نیستم اما آنها فهمیدند که درباره من اشتباه می‌کردند.

ایبراهیموویچ در ادامه‌ صحبت‌های خود، اضافه کرد: من می دانم که چطور گلزنی کنم. تا الان به رکورد ۵۰۰ گل دست یافته ام و این یک عدد خیره کننده برای یک فوتبالیست محسوب می‌شود.

مهاجم سوئدی لس آنجلس گالکسی در پایان صحبت‌های خود، درباره گل زیبایی که در این بازی به ثمر رساند، گفت‌: این گل آخری را نمی‌شود تکرار کرد. فقط خودم می‌توانم چنین گل‌هایی را به ثمر برسانم و هیچ کس دیگری قادر به تکرار آن نخواهد بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.