صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / اطلاعیه حزب مردم‌سالاری در محکومیت حادثه تروریستی اهواز

اطلاعیه حزب مردم‌سالاری در محکومیت حادثه تروریستی اهواز

حزب مردم‌سالاری با صدور اطلاعیه‌ای ضمن محکومیت حادثه تروریستی در اهواز، خواستار برخورد قاطع با عاملان این حادثه و ریشه‌کن کردن این‌گونه اقدامات تروریستی شد.

حزب مردم‌سالاری

به گزارش کسب و کار نیوز، متن این اطلاعیه بدین شرح است: «در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، خوزستان و اهواز، سرزمینی که طی هشت سال دفاع مقدس زیر حملات دشمن بعثی و حامیان جهانی آن مقاومت کرد و مرارت‌های فراوانی را تحمل کرد، بار دیگر هدف حملات ددمنشانه دشمنان این مرز و بوم و مخالفان آرامش مردم قرار گرفت.

این جریان تروریستی اگرچه در ظاهر خود را حامی مردم می‌داند، اما در عمل، با حمله به جمعی از افراد بیگناه از جمله زنان و کودکان، نهایت خشونت و سبعیت خود را در معرض دید جهانیان قرار داد تا بار دیگر اثبات شود ایران و ایرانی، بزرگترین قربانی تروریسم است. حامیان این جریان تروریستی که دستشان به خون زنان و کودکان آلوده شده، قطعا ریشه در برخی رژیم‌های مرتجع منطقه و رژیم صهیونیستی دارند.

حزب مردم‌سالاری ضمن محکومیت این حادثه تلخ و ابراز همدردی و تسلیت به خانواده شهدا و آرزوی سلامتی برای مجروحان این حادثه تروریستی، از دستگاه‌های نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی درخواست می‌کند هر چه سریع‌تر با کشف سرنخ‌هایی از گروه‌های تروریستی عوامل این حادثه و برخورد با عاملان آن، جهت جلوگیری از بروز این اقدامات و ریشه‌کن ساختن آن تلاش کنند.»

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.