صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / باید بکوشیم شرمنده شهدا نشویم
باید بکوشیم شرمنده شهدا نشویم

فرمانده لشکر88 زرهی زاهدان:

باید بکوشیم شرمنده شهدا نشویم

‌فرمانده لشکر 88 زرهی زاهدان گفت: باید بکوشیم شرمنده شهدا نشویم چراکه افتخارات امروز ایران را مدیون جانفشانی های رزمندگان اسلام هستیم.

رژه نیروهای مسلح در خراسان جنوبی

‌به گزارش کسب و کار نیوز- ‌ آیت الله عباسعلی سلیمانی هم در این مراسم ‌اظهار کرد: آرمان انقلاب و شهدا متعلق به همه ملت ایران است و باید همه مردم و مسئولان کشور این آرمان‌ها را عملی کنند تا ارزش‌های اعتقادی ما بیش از گذشته رشد و تعالی یابند.

وی در ادامه بیان کرد: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت است تا به اهداف اصلی انقلاب اسلامی بیندیشیم .

ایت الله سلیمانی خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس نشأت گرفته از جنگ نابرابر دنیای استکبار علیه ملت ایران اسلامی است‌.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: ایمان، توکل، اطاعت از رهبری، وحدت نیروهای مسلح و بسیج مردمی از عوامل پیروزی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی هشت ساله بود‌.

وی با بیان اینکه رزمندگان ما در این جنگ مظلومانه و غریبانه جنگیدند، گفت: دفاع مقدس موجب شکوفایی استعدادهای معنوی و تقویت خودباوری در بین جوانان شد.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: رشادت رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس باعث شد که امروز دشمن مجدداً جرأت حمله نظامی نداشته باشد.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: بر اساس شواهد بیش از ۴۰ کشور جهان با تمام امکانات از صدام تکریتی در جنگ با انقلاب نوپای جمهوری اسلامی ایران حمایت های مالی، تسلیحاتی و اطلاعاتی کردند‌.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: ایالت متحده آمریکا، جمهوری بلژیک، کویت، آلمان، سوئیس‌، اسپانی، مصر و شوری سابق هر کدام با تمام توان از عراق در جنگ نابرابر صدام علیه ایران حمایت کردند‌.

آیت الله سلیمانی اظهار کرد: شوروی سابق جزء بزرگترین تامین کننده تسلیحات عراق در جنگ نابرابر با ایران بود و در این راه از هیچ کمکی به صدام دریغ نکرد‌.

وی تصریح کرد: حامیان صدام جنایت های بسیار زیادی علیه ملت ایران در دوران هشت سال جنگ تحمیلی کردند و در این راه از هیچ کمکی به رژیم بعث عراق دریغ نورزیدند‌.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.