صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / ملی‌پوش کشتی کلاسیک بانوان: کشتی با روحیه ام جور در می‌آید
ملی‌پوش کشتی کلاسیک بانوان: کشتی با روحیه ام جور در می‌آید

ملی‌پوش کشتی کلاسیک بانوان: کشتی با روحیه ام جور در می‌آید

ملی پوش تیم کشتی کلاسیک بانوان گفت: ورزش حرفه‌ای زن و مرد نمی‌شناسد و آدم باید دنبال علایقش برود، کشتی هم با روحیه‌ام جور درمی ‌آید.

اولین دوره رقابت های عمومی کشتی کلاسیک بانوان

فاطمه نیکبخت ملی پوش کشتی کلاسیک ایران در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان سابقه‌ای از فعالیت  خود در کشتی به شرایط آمادگی‌اش قبل از شروع رقابت‌های بین المللی کشتی لبنان اشاره کرد و گفت: از استان چهارمحال و بختیاری به تیم ملی پیوستم و در وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی می‌گیرم. در مسابقات قهرمان کشوری در وزن ۵۵ کیلوگرم قهرمان شدم و در انتخابی تیم ملی با وجود اینکه تغییر وزن دادم و در ۶۰ کیلوگرم کشتی گرفتم اما باز هم اول شدم. اکنون هم اولین بار است که به مسابقات بین المللی اعزام می شوم و خیلی از این موضوع  خوشحال هستم. با توجه به تمریناتی که داشتم آماده هستم و امیدوارم  بتوانم  ضمن ارائه بهترین عملکرد، مدال هم کسب کنم. 

 او  در مورد فعالیت در رشته کشتی بیان کرد: از کودکی به کشتی علاقه داشتم، ابتدا ووشوکار بودم  و از حرکت های کشتی خیلی استفاده می‌کردم، زمانی هم که کشتی بانوان آغاز به کار کرد به این رشته وارد شدم و تا الان موفق بودم.  وقتی می‌خواستم کشتی را انتخاب کنم خانواده‌ام خیلی راضی نبودند اما مانعم نشدند و الان هم  خیلی خوب حمایتم می‌کنند. به نظرم ورزش حرفه‌ای زن و مرد نمی‌شناسد و آدم باید دنبال علایقش برود، کشتی هم با روحیه‌ام جور در می ‌آید.

 نیکبخت در پایان به آرزوی ورزشی خود اشاره کرد و گفت: آرزو دارم روزی کشتی بانوان ایران وارد المپیک شود و قهرمان المپیک شوم.

به گزارش کسب و کار نیوز، رقابت‌های بین المللی کشتی لبنان روزهای ۳۱ شهریور و یک مهرماه در لبنان برگزار می‌شودو تیم ملی کشتی کلاسیک ایران در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.