صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / انتقاد تند لیپی از داوری علیه رونالدو
انتقاد تند لیپی از داوری علیه رونالدو

انتقاد تند لیپی از داوری علیه رونالدو

سرمربی تیم ملی فوتبال چین نسبت به اخراج ستاره یوونتوس در دیدار برابر والنسیا واکنش نشان داد و از داوری به شدت انتقاد کرد.

مارچلو لیپی

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از آس، مارچلو لیپی، سرمربی چین هنوز هم بازیهای تیم سابقش یعنی یوونتوس را پیگیری می کند. او دیدار این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برابر والنسیا را از طریق تلویزیون نگاه کرد و تصمیم فلیکس بریچ را در هنگام اخراج کریستیانو رونالدو به خاطر کشیدن موی جیسون موریو نادرست دانست. 

سرمربی ایتالیایی در این باره به توتو اسپورت گفت: باورکردنی نیست در لیگ قهرمانان از VAR استفاده نمی شود. یوفا برای مسابقات بزرگی همچون لیگ قهرمانان از این فناوری بهره نمی برد، بازی هایی که بعد از جام جهانی بزرگترین رقابت جهان فوتبال محسوب می شود. به همین خاطر باید شاهد چنین صحنه هایی در مستایا باشیم.

لیپی در ادامه اظهار کرد: کارت قرمز رونالدو به نوعی یک جنگ با VAR محسوب می شد و همه موافق بودند که نباید او اخراج می شد. داور هنگام این تصمیم دچار توهم شده بود.

سرمربی چین افزود: خیلی خوب است که فیفا اعلام کند “آقایان ما اشتباه کردیم”. نباید به عقب بازگردیم چون رونالدو اکنون اخراج شده و بازی به پایان رسیده است. با این حال یک بار دیگر متوجه شدیم که بی عدالتی بیش از حد وجود دارد. یوفا باید هر چه سریع تر از VAR استفاده کند.

او در پایان گفت: درباره رقابتهایی صحبت می کنیم که رونالدو پیش از آن هرگز کارت قرمز دریافت نکرده بود. او در دیدار برابر والنسیا کاری نکرد. جهان می داند رونالدو یک ستاره است و بیش از هر چیز یک پسر قابل احترام است. اشک هایش در مستایا همه چیز را تایید می کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.