صفحه اصلی / استان ها / همدان / کمبود شدید معلم تربیت‌بدنی در همدان
کمبود شدید معلم تربیت‌بدنی در همدان

کمبود شدید معلم تربیت‌بدنی در همدان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه با کمبود شدید معلم تربیت‌بدنی در مدارس استان مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: با وجود کمبود معلم تربیت‌بدنی، شرایط جذب نیروی مورد نیاز را نداریم.

معلم

محمد پورداود در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام اینکه همدان با کمبود نیرو در مقاطع ابتدایی مواجه نیست، افزود: همدان کمبود معلم ندارد و اگر هم کمبودی احساس شود، نیرو جایگزین می‌شود. 40 هزار معلم در سراسر کشور جذب می‌شود و سهم همدان از این تعداد، ۷۰۰ نفر است که مهرماه امسال به سیستم آموزشی استان اضافه می‌شوند.

وی بیان کرد: سیستم آموزش و پرورش استان همدان با جذب نیروهای رسمی، پیمانی، بازنشسته‌ها و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان که ۴ ترم دوره گذرانده‌اند، کمبود نیرویش را پوشش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه گذراندن دوره پیش‌دبستانی نظام اجباری نیست، اظهار کرد: سال گذشته در سامانه سناد، اطلاعات بیش از ۸۰ درصد دانش‌آموزان ثبت شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به تحصیل ۲۸۸ هزار دانش‌آموز استان در مقطع ابتدایی خاطرنشان کرد: در استان همدان ۲۶۵ هزار نفر دانش‌آموز در مدارس دولتی و بیش از ۲۳ هزار دانش‌آموز نیز در مدارس غیردولتی ثبت‌نام کرده‌اند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.