صفحه اصلی / استان ها / هرمزگان / راهکارهای اجرایی برای برطرف کردن مشکلات تعاونی‌های قشم در نظر گرفته شود
راهکارهای اجرایی برای برطرف کردن مشکلات تعاونی‌های قشم در نظر گرفته شود

استاندار هرمزگان:

راهکارهای اجرایی برای برطرف کردن مشکلات تعاونی‌های قشم در نظر گرفته شود

استاندار هرمزگان گفت: همه تعاونی‌های نیمه فعال و غیرفعال باید شناسایی و مشکلات آن‌ها بررسی و راهکارهای اجرایی برای رفع مشکلات آن‌ها در نظر گرفته شود تا این تعاونی‌ها نیز فعال شوند.

استاندار هرمزگان

به گزارش کسب و کار نیوز، «فریدون همتی» در نشست با جمعی از تعاون‌گران شهرستان قشم با بیان این‌که بخش تعاون از ظرفیت بسیاری برای ایجاد اشتغال برخوردار است، اظهار کرد: با حمایت و رفع مشکلات این حوزه، تعاونی‌ها قادر خواهند بود، اشتغال بسیاری را ایجاد کنند.

وی ادامه داد: تعاونی‌ها در هرمزگان فعالیت‌های گسترده‌ای دارند و محصولات متنوعی توسط آن‌ها تولید می‌شود.

استاندار هرمزگان افزود: ایجاد ۷۰۰۰ شغل توسط تعاونی‌های شهرستان قشم، نشان‌دهنده فعالیت مناسب آن‌هاست و باید مورد حمایت بیشتری قرار گیرند.

همتی تصریح کرد: همه تعاونی‌های نیمه فعال و غیرفعال باید شناسایی و مشکلات آن‌ها بررسی و راهکارهای اجرایی برای رفع  آن‌ها در نظر گرفته شود تا این تعاونی‌ها نیز فعال شوند.

وی خاطرنشان کرد: قشم شهرستانی دارای جمعیت بسیار و نیروهای فعال در زمینه‌های مختلف است و باید مسائل و مشکلات این شهرستان بیشتر مورد رسیدگی قرار گرفته و تا رفع مشکل، پیگیری شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان تعاونی‌های صیادی قشم، یادآور شد: جهت رفع این مشکلات باید کمیته شیلات شهرستان قشم به ریاست فرماندار این شهرستان و با حضور مدیران و نمایندگان منطقه آزاد قشم و اداره‌کل شیلات استان تشکیل و موانع و مشکلات این حوزه را رفع کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ملخ صحرایی

هرمزگان در پیشانی مبارزه با ملخ صحرایی

به گزارش ملخ صحراییبه مقل از ایسنا,علی باقرزاده همایی با بیان اینکه این استان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.