صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / اعتراض آلگری به اخراج رونالدو
اعتراض آلگری به اخراج رونالدو

اعتراض آلگری به اخراج رونالدو

سرمربی یوونتوس از پیروزی برابر والنسیا خوشحال است اما به اخراج رونالدو اعتراض دارد.

ماسیمیلیانو آلگری

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از اسکای اسپورت، یوونتوس در یکی از دیدارهای حساس هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در اسپانیا به مصاف والنسیا رفت و توانست با دو گل به پیروزی برسد.

نکته جالب و عجیب این بازی اخراج کریستیانو رونالدو در همان نیمه نخست بود. این بازیکن پرتغالی به خاطر برخورد با مدافع والنسیا با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد تا برای نخستین‌بار در دوران بازیگری خود از بازی اخراج شود.

ماسیمیلیانو آلگری بعد از بازی گفت: طبیعی است که از عملکرد بازیکنانم و این پیروزی خارج از خانه‌ای که به دست آوردیم خوشحال باشم. تا قبل از اخراج رونالدو فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم و بازی را در دست داشتیم. بعد از آن که رونالدو اخراج شد حریف در خانه خود و با حمایت تماشاگرانش به بازی هجومی روی آورد با این حال اجازه ندادیم تا دروازه ما تهدید جدی شود.

او ادامه داد: ما در ورزشگاه سخت و برابر فشار زیادی که هواداران والنسیا وارد کردند توانستیم تمرکز خود را حفظ کنیم. یوونتوس بازیکنان حرفه‌یی در اختیار دارد و به خوبی می‌دانند که در چنین شرایطی چگونه عمل کند. بدون یک بازیکن توانستیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم و با دو گل به پیروزی برسیم و این نشان می‌دهد که عملکرد خوبی از خود نشان دادیم.

آلگری درباره کارت قرمز رونالدو گفت: براین باور هستم که کارت قرمز اشتباه بود. لیگ قهرمانان اروپا هم به VAR نیاز دارد. بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا با ۱۰ بازیکن آن هم به خاطر چنین چیزی ناامید کننده است. ما با خطر مواجه شدیم اما در نهایت بازنده نشدیم.

آلگری در پایان درباره برناردسکی گفت: او در یوونتوس بسیار پخته شده است و شایسته بازی  کردن است. خوشحالم که چنین بازیکنانی در اختیار دارم. همه در وضعیت خوبی قرار دارند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.