صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / کلوپ در تعجب از درخشش مهاجم برزیلی تیمش
کلوپ در تعجب از درخشش مهاجم برزیلی تیمش

کلوپ در تعجب از درخشش مهاجم برزیلی تیمش

سرمربی آلمانی لیورپول بعد از پیروزی برابر پاری سن ژرمن به ستایش از مهاجم برزیلی تیمش پرداخت.

یورگن کلوپ

به‌ گزارش ‌ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، لیورپول نایب قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا در حساس‌ترین بازی هفته نخست در خانه از پاری ‌سن‌ ژرمن پذیرایی کرد و تونست با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد.

سرمربی آلمانی لیورپول، کلوپ در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از فرمینیو زننده گل سوم تیمش پرداخت و گفت‌: درخشش و گلزنی فرمینیو باور نکردنی بود. تا دیروز اصلا معلوم نبود که او به این دیدار می‌رسد یا نه. او چند ساعت قبل از بازی به اتاق من آمد و گفت‌ می‌تواند بازی کند. من به خاطر آمادگی استاریچ تصمیم گرفتم که فرمینیو را به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین کنم.

در حالی که بازی با تساوی دو بر دو رو به پایان بود، فرمینیو که به عنوان بازیکن جایگزین در دقیقه ۷۲ وارد میدان شده بود توانست در دقیقه ۹۲ گل سوم را برای لیورپول به ثمر برساند تا قرمزپوشان آنفیلد در این دیدار حساس به پیروزی برسند.

کلوپ  در بخش دیگری از صحبت‌هایش، اضافه کرد: بسیار خوشحال هستم که در این دیدار توانستیم به پیروزی برسیم و سه امتیاز حساس را به دست آوریم. بازی سختی بود و پاری سن ژرمن هم عملکرد خوبی از خود نشان داد. مهم کسب پیروزی بود که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.