صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / اسپالتی خوشحال از شب دراماتیک جوزپه مه آتزا
اسپالتی خوشحال از شب دراماتیک جوزپه مه آتزا

اسپالتی خوشحال از شب دراماتیک جوزپه مه آتزا

سرمربی اینتر از پیروزی که تیمش در دیدار برابر تاتنهام به دست آورد خوشحال است و تاکید کرد که این پیروزی اعتماد به نفس بازیکنان را بالا خواهد برد.

لوچیانو اسپالتی

به‌ گزارش ‌ایسنا و به نقل از مدیاست، اینتر بعد از مدت‌ها توانست جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد تا هواداران این تیم شب دراماتیک و فراموش نشدنی را در ورزشگاه خانگی خود جوزپه مه آتزا تجربه کنند.

اینتر در دیدار حساس برابر تاتنهام تا دقیقه ۸۶ با یک گل عقب بود اما توانست در چند دقیقه پایانی دو گل به ثمر رساند و سه امتیاز شیرین را دشت کند.

اسپالتی بعد از بازی، اظهار کرد: پیروز شدن آن هم با چنین شرایطی بسیار خوشحال کننده و البته راضی کننده است. دیدیم که هواداران چگونه به این پیروزی واکنش نشان دادند و این نشان می‌دهد که این پیروزی بسیار مهم بوده است. ما همواره به دنبال فوتبال هجومی هستیم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. این پیروزی اعتماد به نفس ما را بالا  خواهد برد.

او ادامه‌ داد: حضور بازیکنانی مانند ایکاردی در ترکیب تیم ما بسیار مهم است. ما به گل‌های این بازیکن نیاز داریم. او بازیکنی بسیار حرفه‌یی و کاربلد است. او کسی نیست که از مسوولیت فرار کند. ما بازیکنان خوبی در اختیار داریم و باید یاد بگیریم که بدون ایکاردی پیروز شدن را هم تجربه کنیم چرا که طبیعی است او در بعضی از دیدارها نتواند تیم را همراهی کند.

سرمربی اینتر در پایان، گفت‌: ناینگولان و ایکاردی هماهنگی لازم را در این دیدار نداشتند. ایکاردی بازهم وظیفه خود را به خوبی انجام داد اما ناینگولان به خاطر مصدومیتی که داشته هنوز به وضعیت خوب خود نرسیده و امیدوارم که در دیدارهای آینده بهتر ظاهر شود. پیروز شدن در چنین شرایطی خوشحال کننده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.