چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / سرپرست دانشگاه‌های “بناب”و “ملایر” منصوب شدند
سرپرست دانشگاه‌های “بناب”و “ملایر” منصوب شدند

طی احکام جداگانه‌ای از سوی وزیر علوم؛

سرپرست دانشگاه‌های “بناب”و “ملایر” منصوب شدند

دکتر منصورغلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در احکامی جداگانه، دکتر حسین پیری را به سمت « سرپرست دانشگاه بناب» و دکتر خسرو سایوند را به سمت « سرپرست دانشگاه ملایر» منصوب کرد.

وزیر علوم دکتر  غلامی

به گزارش کسب و کار نیوز، در این حکم انتصاب خطاب به دکتر پیری آمده است: “با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه بناب منصوب می شوید.

انتظار می‌رود با بهره مندی از تجارب همه اعضای هیات علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.”

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر حسین پیری، متولد ۱۳۵۸ دانش آموخته کارشناسی ریاضی محض، کارشناسی ارشد و دکتری آنالیز ریاضی از دانشگاه تبریز است.

وی دانشیار گروه ریاضی دانشگاه بناب است، و تاکنون راهنمایی ۱۵ پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری را عهده داشته است و بیش از ۶۰ مقاله علمی پژوهشی از وی در مجلات معتبر از جمله مجلات نمایه شده در Isi به چاپ رسیده و یا در همایش های علمی ارائه شده است.

دکتر پیری در سالهای ۹۰ تا ۹۴ به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه بناب انتخاب شده و دبیری علمی و اجرایی چندین کنفرانس داخلی و بین المللی را برعهده داشته است.

از سوابق اجرایی دکتر پیری می توان به مدیریت پژوهش و فناوری دانشگاه بناب، معاونت اداری و مالی و ریاست دبیرخانه هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی این دانشگاه اشاره کرد.

وی همچنین در هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی، کارگروه بررسی صلاحیت عمومی و شورای دانشگاه بناب عضویت داشته است.

وزیر علوم در نامه جداگانه ای از خدمات دکتر کریم عباسیان سرپرست سابق دانشگاه بناب در طول تصدی مدیریت این دانشگاه قدردانی کرده است.

دکتر غلامی همچنین در حکمی جداگانه دکتر خسرو سایوند را به عنوان سرپرست دانشگاه ملایر را منصوب کرد. در این حکم انتصاب خطاب به دکتر سایوند آمده است: “با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه ملایر منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب همه اعضای هیات علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.”

دکتر خسرو سایوند متولد ۱۳۵۵ در شهرستان ملایر، دانش آموخته دکتری ریاضی کاربردی از دانشگاه علم و صنعت و عضو هیات علمی دانشگاه ملایر با مرتبه دانشیاری است.

وی تاکنون راهنمایی ۳۰ پایان نامه کارشناسی ارشد و ۳ پایان نامه دکتری را عهده داشته است در سمت های معاون آموزشی، سرپرست حوزه ریاست، مدیر امور آموزشی، مدیر گروه و دبیر هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه ملایر مشغول به خدمت بوده است.

توسط دکتر سایوند، علاوه بر تالیف ۵ کتاب تخصصی، تاکنون ۵۰ مقاله علمی و پژوهشی منتشر شده و وی به عنوان پژوهشگر برتر در سطح دانشکده و دانشگاه انتخاب شده است.

وزیر علوم در نامه جداگانه ای از خدمات دکتر محمد ملکی رئیس سابق دانشگاه ملایر در زمان تصدی مدیریت این دانشگاه قدردانی کرده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.