صفحه اصلی / استان ها / زنجان / حسینیه اعظم زنجان آماده اجرای طرح نیابتی عزاداران حسینی

حسینیه اعظم زنجان آماده اجرای طرح نیابتی عزاداران حسینی

مسئول روابط‌عومی حسینیه اعظم زنجان گفت: در راستای تسهیل در ادای نذر گوسفند و رفاه حال عزاداران حسینی در سراسر کشور خادمین حسینیه اعظم زنجان آماده دریافت سفارشات جهت تهیه قربانی و ادای نذر به صورت قربانی و ذبح شده است .

دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان

مجتبی شهامی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال شاهد اجرای سومین سال برنامه نذر نیابتی در حسینیه اعظم زنجان خواهیم بود.

وی افزود: برنامه نذر نیابتی در راستای رعایت اصول بهداشتی و نظم‌دهی به دسته حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شو د که افراد می‌توانند از سراسر کشور با یک تماس نذر قربانی خود را ادا کنند .

شهامی تصریح کرد: در سال گذشته بالغ بر ۹۰۰ نفر در طرح نذر نیابتی شرکت کردند که نذر خود را به‌صورت قربانی ذبح شده یا زنده در سامانه حسینیه اعظم زنجان به ثبت رسانند .

وی خاطرنشان کرد: قربانی‌های که به‌صورت ذبح شده از سوی عزاداران حسینی در طرح نذر نیابتی شرکت می‌کنند پس از ذبح قربانی به‌صورت کاملا بهداشتی در بین عموم مردم توزیع می‌شود.

مسئول روابط‌عمومی حسینیه اعظم زنجان یادآور شد: عزاداران حسینی از سراسر کشور جهت سفارش در نذر نیابتی به دفاتر اصلی نذورات مراجعه و یا با شماره ۰۲۴-۳۳۳۲۳۰۳۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

عملکرد حوزه فرهنگ و هنر در پساکرونا نمایان خواهد شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, فاطمه کرباسی شامگاه روز گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.