صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / با این گجت هوشمند همیشه آنلاین باشید
با این گجت هوشمند همیشه آنلاین باشید

با این گجت هوشمند همیشه آنلاین باشید

گروهی از پژوهشگران نوعی گجت هوشمند طراحی کرده اند که می تواند کمک کند همیشه آنلاین و در دسترس باشید. این گجت هوشمند وسیله ای مفید و کاربردی برای همه کاربران است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالاسودا، اگر مایلید همیشه آنلاین باشید احتمالا از مودم های بی سیم ایرانسل یا دیگر اپراتورها استفاده می کنید. اما همیشه آنلاین ماندن به خصوص در سفرهای بین المللی کار ساده‌ای نیست. این در حالی است که دسترسی به اینترنت در خارج از کشور محل سکونت به یک ضرورت مبدل شده است.

سفر به هتل ها و اقامتگاه ها بدون وای فای ممکن نیست

اغلب هتل ها و اقامتگاه ها وای فای دارند اما متاسفانه گاهی از کیفیت لازم برخوردار نیستند. استفاده از سیم کارت های خارجی هم ممکن است مقرون به صرفه نباشد.

در این میان یک راه حل جدید، خرید یک دستگاه کوچک نارنجی رنگ است که در قالب یک جعبه کوچک بسته بندی شده است و Skyroam Solis نام دارد. شرکت سازنده، این محصول را یک پاوربانک و هات اسپات وای فای جهانی با کیفیت شبکه های مخابراتی نسل چهارم توصیف کرده است.

دستگاه یاد شده مانند هات اسپات برای گوشی عمل می کند و امکان ایجاد یک شبکه خصوصی وای فای را به شما می دهد. دستورالعمل راه اندازی این دستگاه و کلمه عبور اختصاصی کاربری نیز در جعبه آن وجود دارد.

هر یک از این دستگاه ها مجهز به یک سیم کارت جهانی خاص است که به طور خودکار به شبکه های نسل چهارم ال تی ای محلی وصل می شود و ارتباط حداکثر پنج گوشی و لپ تاپ به اینترنت را ممکن می سازد.

جالب است بدانید:

هزینه خرید این دستگاه ۱۵۰ دلار است

حداقل هزینه استفاده روزانه از آن ۹ دلار است

راه اندازی اولیه این دستگاه و وارد کردن تنظیمات درخواستی چند دقیقه ای طول می کشد.

اما در دفعات بعد با روشن کردن دستگاه و فشردن دکمه وای فای اتصال به شبکه های مخابراتی محلی به صورت خودکار انجام می شود. Skyroam Solis مجهز به یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری است که از طریق پورت USB-C این دستگاه شارژ می شود.

لازم به ذکر است که کاربران می توانند با پرداخت هزینه های بیشتر، بسته های اینترنتی سریع تر و دارای حجم بیشتر را هم خریداری کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.