صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / کشتی فرنگی جوانان جهان/ نمایندگان ایران در ۵ وزن دوم رقبایشان را شناختند
کشتی فرنگی جوانان جهان/ نمایندگان ایران در ۵ وزن دوم رقبایشان را شناختند

کشتی فرنگی جوانان جهان/ نمایندگان ایران در ۵ وزن دوم رقبایشان را شناختند

مراسم قرعه کشی مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان جهان عصر امروز در شهر ترناوا اسلواکی محل برگزاری این رقابت‌ها انجام شد.

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان

به گزارش کسب و کار نیوز، نتایج قرعه کشی ۵ فرنگی‌کار ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان جهان به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۲۳ نفر حضور دارند علیرضا نجاتی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف ایلیف از بلغارستان می رود و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور سوم با برنده کشتی گیران چین و آلمان مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم یوسف حسینوند در دور نخست به مصاف بخشیلوف از ازبکستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی گیران قزاقستان و چین روبرو خواهد شد. در این وزن ۳۰ کشتی گیر به روی باسکول رفتند.

در وزن ۷۲ کیلوگرم که ۳۰ کشتی گیر حضور دارند امین کاویانی نژاد در دور اول با حسین اف از ازبکستان کشتی می گیرد و در صورت شکست این ازبکستانی در دور دوم به مصاف برنده کشتی گیران الجزایر و کرواسی می رود.

در وزن ۸۲ کیلوگرم حسین فروزنده در مبارزه نخست به مصاف کیم از کره جنوبی می رود و در صورت پیروزی در این کشتی در دور دوم با برنده نمایندگان صربستان و هند پیکار می کند. در این وزن ۲۵ نفر شرکت کرده اند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۲۵ نفر به روی تشک می روند، وحید دادخواه در دور اول با ساوولاینن از فنلاند مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران روسیه و ارمنستان می رود.

رقابت های اوزان فوق از ساعت ۱۳ فردا (سه شنبه) برگزار می شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.