صفحه اصلی / استان ها / کرمان / زمین‌گیر شدن کامیون‌های حمل مواد معدنی در کرمان

زمین‌گیر شدن کامیون‌های حمل مواد معدنی در کرمان

نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: تا این لحظه لاستیک کامیون‌های حمل مواد معدنی تأمین نشده و این معضل موجب زمین‌گیر شدن چند هزار دستگاه کامیون می‌شود و از دولت، استانداری، اتاق بازرگانی و صنعت و معدن درخواست داریم به طور جدی وارد شده و مشکل را برطرف کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز، «شهباز حسن‌پور» بعد از ظهر امروز ۲۶ شهریورماه در نشست با مجمع نمایندگان استان کرمان با رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار کرد: مشکل بزرگی که طی چند روز اخیر در استان به وجود آمده، نبود لاستیک کامیون برای حمل مواد معدنی است که در این راستا دادستان مرکز استان ورود و به لاستیک بارز ابلاغ کرده سهمیه لاستیک استان تأمین شود.

وی با تشکر از اقدام دادستان افزود: تا این لحظه لاستیک تأمین نشده و این معضل موجب زمین‌گیر شدن چند هزار دستگاه کامیون می‌شود و از دولت، استانداری، اتاق بازرگانی و صنعت و معدن درخواست داریم به طور جدی وارد شده و مشکل را برطرف کنند.

حسن‌پور در ادامه خاطرنشان کرد: در چند روز اخیر بحثی مطرح شده که سهام شرکت سرمایه‌گذاری امید وابسته به بانک سپه که ۳۸ درصد صنایع استان را دارد قرار است به بخش خصوصی واگذار شود.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که بحث این است که برخی شرکت‌های رانتی خصولتی کشور می‌خواهند این سهام را بخرند، گفت: در گذشته مسائلی از این دست پیش آمده و امروز جلساتی با دادستان داشتیم و به بورس کشور و وزارت صنعت و معدن اخطار می‌دهیم که اگر قرار است این اتفاق بیفتد ابتدا باید به کارکنان منطقه که بیش از ۲۰ هزار نفر هستند، این سهام واگذار شود و پس از آن به شرکت‌های استان و این حق استان کرمان است و باید به جد و به سرعت این دو مشکل پیگیری و برطرف شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کلزا

پیش‌بینی برداشت ۵۰۰۰ تن دانه‌های روغنی از مزارع استان کرمان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “عباس سعیدی” در جریان برداشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.