صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / تزیپی لیونی، نتانیاهو را به دیدار با محمود عباس فراخواند
تزیپی لیونی، نتانیاهو را به دیدار با محمود عباس فراخواند

تزیپی لیونی، نتانیاهو را به دیدار با محمود عباس فراخواند

یک رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی از نخست وزیر این رژیم خواست تا در جریان سفر آتی‌اش به نیویورک با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کند.

لیونی

به گزارش کسب و کار نیوز، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط، تزیپی لیونی، از رهبران اپوزیسیون رژیم صهیونیستی از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم خواست طی سفرش به نیویورک جهت شرکت در نشست‌های مجمع عمومی سازمان ملل در ماه جاری میلادی با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کند.

لیونی در همایش فرهنگی خاطرنشان کرد: نتانیاهو باید به خاطر حل مشکل غزه از محمود عباس کمک بگیرد چرا که وی در برابر این مسأله عاجز است.

وی در ادامه افزود: به جای عقد قراردادها با جنبش مقاومت اسلامی (حماس) نتانیاهو باید طی سفر آتی‌اش به نیویورک با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کند.

رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی همچنین از آویخای مندلبلیت، مشاور حقوقی و دادستان رژیم صهیونیستی خواست پرونده تحقیق درخصوص نتانیاهو را قبل از برگزاری انتخابات سراسری ببندد.

در همایشی که در “حولون” برگزار شد، لیونی تصریح کرد که مندلبلیت باید تمامی پرونده‌های تحقیقات را به اتمام برساند تا زمان انتخابات ببینیم نتانیاهو و نزدیکانش در دفتر نخست وزیر چه کرده‌اند.

رهبر مخالفان اسرائیل اعلام کرد،‌ نتانیاهو با ایجاد فتنه سعی در اختلاف افکنی بین اسرائیلی‌ها دارد تا علیه یکدیگر باشند اما اینکه نسل‌های آینده در اسرائیل جدای از فلسطینی‌ها و نتانیاهو در چارچوب انتخابات دموکراتیک باشند، مهم است.

نتانیاهو در چهار پرونده فساد موسوم به پرونده ۱۰۰۰،‌ ۲۰۰۰ ،‌۳۰۰۰ و ۴۰۰۰ تحت بازجویی است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.