صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / چالش BBA در سن مامس
چالش BBA در سن مامس

چالش BBA در سن مامس

کریم بنزما، گرت بیل و مارکو آسنسیو کار آسانی در گلزنی در سن مامس برابر اتلتیک بیلبائو نخواهند داشت.

کریم بنزما

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از  آس، رئال مادرید شنبه شب در هفته‌ چهارم لالیگا در حالی در سن ماس به مصاف اتلتیک بیلبائو می‌رود که مجبور است سه امتیاز بازی را به دست آورد تا رقابت را در صدر جدول از دست ندهد.

سفید پوشان نمی‌خواهند از بارسلونا فاصله بگیرند. هر دو تیم ۹ امتیاز به دست آوردند و تنها تفاضل گل بهتر آبی‌ اناری‌ها باعث شده است این تیم صدرنشین باشد (بارسلونا ۱۴ گل به ثمر رسانده و دو گل دریافت کرده استT در مقابل رئال مادرید ۱۰ بار دروازه حریفان را باز کرد و دو گل خورده است). از طرفی آبی‌ اناری‌ها یک بازی سخت باید در آنوئتا انجام دهند و پیش از سفید پوشان به مصاف رئال سوسیداد می‌روند.

یولن لوپتگی در حالی باید تیم خود را برابر اتلتیک قرار دهد که اغلب شاگردانش در ۱۰ روز گذشته برای تیم‌های ملی خود به میدان رفتند. سرمربی اسپانیایی به احتمال فراوان در ترکیب اصلی از سه مهاجم خود یعنی کریم بنزما، گرت بیل و مارکو آسینسو (BBA) بهره خواهد برد.

بنزما که چند سال است به تیم‌ ‌ملی دعوت نمی‌شود در این ۱۰ روز در والدبباس (کمپ تمرینی رئال مادرید) حضور داشت و جز بازیکنان خسته نیست. در مقابل آسنسیو ۱۱۲ ‌دقیقه در دیدارهای اسپانیا مقابل انگلیس و کرواسی بازی کرد اما عملکرد درخشانش برابر نایب قهرمان جهان باعث خواهد شد که لوپتگی از او به عنوان مهاجم اصلی تیمش استفاده کند و از شرایط خوب بازیکن اسپانیایی بهره ببرد.

بیل برای ولز در دو دیدار، ۱۸۰ ‌دقیقه بازی کرد. او در نخستین بازی تیمش درخشید و علاوه بر یک گل زیبا، پاس گل نیز داد. اگر BBA در ترکیب اصلی حضور داشته باشند در ورزشگاهی به میدان خواهند رفت که آمار خوبی در آن جا به ثبت نرساندند. هر سه مهاجم در دو بازی که در سن مامس انجام دادند تنها سه گل به ثمر رساندند. هر سه گل نیز توسط بنزما وارد دروازه این تیم شده است. مهاجم فرانسوی در هشت بازی خود این آمار را به ثبت رساند. او در فصل ۱۶ ــ ۲۰۱۵ دو بار گلزنی کرد و یک بار هم در فصل ۱۷ ــ ۲۰۱۶ دروازه‌ تیم باسکی را باز کرد. بیل تنها دو بار سن مامس فرصت بازی پیدا کرده است که در هیچ  یک از بازی‌ها نتوانسته است گلزنی کند. او آمار یک پیروزی و یک شکست را به ثبت رساند.

در مقابل آسنسیو تاکنون با پیراهن سفیدپوشان در سن مامس به میدان نرفته است. او تنها در زمان حضورش در اسپانیول برابر اتلتیک بازی کرد که تیمش ۲ بر یک مغلوب میزبان شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.