صفحه اصلی / استان ها / همدان / عملیات اجرایی بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی همدان سریع‌تر آغاز شود
عملیات اجرایی بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی همدان سریع‌تر آغاز شود

عملیات اجرایی بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی همدان سریع‌تر آغاز شود

استاندار همدان با بیان اینکه استان همدان در واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی پیشرو است، از مدیران خواست در واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی همکاری کنند و گفت: پروژه‌ها متعلق به بنده و شما نیست بلکه مربوط به نظام است.

عمل اهدا عضو «امیرعلی دهیش‌سواری» نوزاد یک و نیم ساله در بیمارستان گلستان اهواز

به گزارش کسب و کار نیوز،  محمد ناصر نیک‌بخت شنبه ۲۴ شهریور در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان، اظهار کرد: در استان همدان نزدیک به ۶۰۰ پروژه تا کنون به بخش خصوصی واگذار شده و ۴۰۰ تا ۵۰۰ پروژه دیگر را نیز می‌توانیم واگذار کنیم.
 
وی با تأکید بر اینکه این به نفع ماست که پروژه‌ها به بخش خصوصی واگذار شود، افزود: ۴۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه تمام نشده از سنوات قبل وجود دارد که دولت و نظام نمی‌تواند آنها را به اتمام برساند.

 نیک‌بخت از تلاش دانشگاه علوم پزشکی همدان ابراز رضایتمندی کرد و یادآور شد: در بخش تأمین داروهای مورد نیاز و کمیاب تلاش بیشتری توسط دانشگاه علوم پزشکی صورت بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه عملیات اجرایی بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی همدان سریع‌تر آغاز شود، گفت: این بیمارستان در سایت گردشگری باغ میوه همدان قرار گرفته که با گردشگری مغایرتی ندارد.
 
استاندار همدان با اشاره به اینکه بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی همدان به منطقه خدمات‌دهی خواهد کرد، ادامه داد: گردشگری عمده کشور گردشگری سلامت است که این بیمارستان نیز می‌تواند به گردشگری استان کمک کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تغییر الگوی کشت و کشت‌های جایگزین، اظهار کرد: تغییر الگوی کشت‌های جایگزین در برنامه سازمان جهادکشاورزی استان است اما سرعت بیشتری نیاز دارد.

نیک‌بخت افزود: در جایگزینی کشت از چند منطقه استان شروع شده است که سازمان جهادکشاورزی باید گزارش دهد و به کشاورزان این موضوع را اعلام کند.

استاندار همدان با بیان اینکه ۲۰ هزار تن سیر در تویسرکان روی دست کشاورزان مانده است، از رئیس سازمان جهادکشاورزی استان خواست برنامه‌ای برای این موضوع داشته باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.