صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / رویداد های کارآفرینی برای حمایت از طرح ها و ایده های دانشجویان برگزار می شود
رویداد های کارآفرینی برای حمایت از طرح ها و ایده های دانشجویان برگزار می شود

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد:

رویداد های کارآفرینی برای حمایت از طرح ها و ایده های دانشجویان برگزار می شود

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از حمایت این نهاد از دانشجویان ایده پرداز کارآفرین خبر داد و اعلام کرد: رویداد های کارآفرینی برای حمایت از طرح ها و ایده های دانشجویان برگزار می شود.

حجت الله عبدالملکی در حاشیه نخستین رویداد کارآفرینی دانشجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به حضور ۶۰۰ نخبه دانشجو تحت پوشش کمیته امداد گفت :برگزاری رویداد ها به همین یک مورد خلاصه نمی شود و با توجه به اینکه کمیته امداد بیش از ۵۰ هزار دانشجو را تحت پوشش دارد این رویدادها در راستای حمایت از دانشجویان و نخبگان کمیته امداد ادامه خواهد یافت.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بازارکار، وی از استقبال دانشجویان و نخبگان در اولین رویداد کارآفرینی این نهاد ابراز خوشحالی کرد و گفت: پس از بررسی ایده های کارآفرینی از برترین ایده علاوه بر کمک بلاعوض، حمایت های معنوی در بخش بازاریابی خواهد شد .
وی با اشاره به حضور این دانشجویان نخبه از سراسر کشور با مدارج عالی دانشگاهی افزود : از میان این تعداد پس از فراخوان ۱۰۰ نفر به این رویداد راه یافتند و در نهایت بعد از تیم سازی و ایده پردازی سه تیم و ایده برتر معرفی می شوند.
عبدالملکی با اشاره به توجه به ایده های کارآفرینی دانش بنیان در بخش ایده پردازی گفت : نخبگانی که ایده کارآفرینی تجاری مناسب در جهت ایجاد اشتغال پایدار داشته باشند نیز از حمایت های مادی و معنوی این نهاد بهره مند خواهند شد .
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با اشاره به وجود ایده های اشتغالزایی مناسب در میان دانشجویان تحت پوشش این نهاد گفت : دوره های مستمری را به صورت ملی برای خانواده امداد برگزار خواهیم کرد .
وی با اشاره به ظرفیت های فراوان کمیته امداد در زمینه اشتغال و کارآفرینی گفت : توجه به ایده های کارآفرینی علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار برای صاحب ایده موجب ایجاد فرصت های شغلی درسطح کلان خواهد شد ، این طرح ها همچنین با هماهنگی استان ها به مراکز نوآوری و پارک ها و مراکز رشد معرفی می شوند.
عبدالملکی توجه به ایده های نوین کارآفرینی را راهکاری برای ایجاد اشتغال به کمک نخبگان کشور برشمرد و با توجه به برنامه های اشتغال این نهاد اظهار داشت: در سال جاری ۲۰۵ هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد ایجاد می شود.
گفتنی است گزارش کامل نخستین رویداد کارآفرینی امداد در بازارکار شنبه ۳۱ شهریور منتشر می شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.