صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / برای ایجاد اشتغال نیاز به بهبود فضای کسب و کار داریم

استاندار کرمانشاه گفت

برای ایجاد اشتغال نیاز به بهبود فضای کسب و کار داریم

استاندار کرمانشاه گفت برای حل مشکل بیکاری نیاز به سرمایه گذاری، تولید ثروت، برداشتن موانع بر سر راه سرمایه گذاری و تلاش برای بهبود فضای کسب و کار داریم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، هوشنگ بازوند در آیین معارفه دکتر هدایت حاتمی به عنوان معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری که با حضور معاونین و مدیران ستادی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در شرایط حال حاضر تلاش برای حرکت در جهت حل مشکلات بیکاری، توسعه فضای کارآفرینی و بهبود فضای کسب و کار و همچنین تسریع در اجرای پروژه های عمرانی مهم ترین راهبردها و اولویت های کاری در استان است.
برای حل مشکل بیکاری مستلزم ایجاد سرمایه گذاری در استان هستیم
استاندار کرمانشاه با اشاره به مشکل بیکاری در استان گفت: شغل امکان دارد با سخنرانی از بین برود، اما با سخنرانی شغل ایجاد نمی شود، لذا برای حل مشکل بیکاری نیاز به سرمایه گذاری، تولید ثروت، برداشتن موانع بر سرراه سرمایه گذاری و تلاش برای بهبود فضای کسب و کار داریم.
وی افزود: بزرگ ترین موانع بر سرراه سرمایه گذاری در بدنه و مجموعه ساختار اداری وجود دارد که این ساختار مانع از جذب سرمایه گذاری می شود و سرمایه گذار هم در جایی سرمایه گذاری می کند که اشتغال و فضای کسب و کار در آن مناسب باشد.
وی تصریح کرد: اگر استان کرمانشاه دارای نرخ بالای بیکاری و عدم فضای کسب و کار است، کمتر سرمایه گذاری حاضر به سرمایه گذاری در استان می شود، اما ما در یک سال گذشته تلاش خود را برای تغییر ساختار اداری برای جذب سرمایه گذاری به کار گرفته ایم و از مدیران خواسته ایم با جدیت و پیگیری به دنبال ارتقای بهبود فضای کسب و کار در استان باشند.
بازوند خاطرنشان ساخت: باید با گفتمان مشکل فضای کسب و کار را در استان حل کنیم و در همین راستا در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل قصد داریم این نوع گفتمان را گسترش دهیم تا روند جذب سرمایه گذاری در استان به یک فرهنگ تبدیل شود و مدیران هم باید این نوع رفتار را به زیرمجموعه های خود گسترش دهند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.