صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / رئیس فدراسیون ژیمناستیک: می‌توانستیم در جاکارتا نتیجه تاریخی رقم بزنیم
رئیس فدراسیون ژیمناستیک: می‌توانستیم در جاکارتا نتیجه تاریخی رقم بزنیم

رئیس فدراسیون ژیمناستیک: می‌توانستیم در جاکارتا نتیجه تاریخی رقم بزنیم

رئیس فدراسیون ژیمناستیک معتقد است که می‌توانستند در جاکارتا نتیجه تاریخی را در بخش تیمی رقم بزنند اما مصدومیت مانع این کار شده است.

اینچه درگاهی

زهرا اینچه درگاهی در گفت‌وگو با ایسنا منطقه لرستان، با بیان اینکه برای حضور در بازی‌های آسیایی ابتدا حضور یک یا دو ژیمناست مطرح بود، اضافه کرد: با توجه به شرایط مطلوب بچه‌ها موفق شدیم سهمیه را به چهار نفر برسانیم اما تیم ملی ژیمناستیک هر کشور پنج عضو دارد و وقتی با یک نفر کمتر(۴ نفر) موافقت شد این مشکل را هم داشتیم که کیخا فقط می‌توانست در تک وسیله خرک حلقه کار کند.

وی ادامه داد: کیخا به حدی در این وسیله قوی کار می‌کند که شانس مدال متصور بودیم و نمی‌توانستیم او را حذف کنیم و در واقع تیم ما سه نفر بود و اگر یک ژیمناست مصدوم می‌شد با مشکل مواجه می‌شدیم.

اینچه درگاهی اضافه کرد: توانستیم جزو هشت تیم برتر مقدماتی قرار بگیریم اما متأسفانه نگران اتفاقی که بودیم رخ داد و سامان مدنی یک روز قبل از فینال آسیب دید و دو راهکار داشتیم؛ یکی اینکه کمیته برگزارکننده می‌گفتند انصراف بدهیم و هند جایگزین ما شود و دیگری اینکه کیخا در دو وسیله دیگر با وجود اینکه تبحری نداشت فقط حاضر شود تا رتبه هشتم را از دست ندهیم.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک افزود: متأسفانه وقتی تیمی با دو نفر اصلی به میدان می‌رود نمی‌تواند موفق باشد و ما هم در این صورت فقط می‌خواستیم هشتمی را حفظ کنیم اما اگر مدنی مصدوم نمی‌شد می‌توانستیم پنجم یا ششم آسیا شویم که نتیجه تاریخی برای ژیمناستیک کشورمان رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه آسیا مهد ژیمناستیک است، تصریح کرد: بهترین رتبه ما هشتمی اینچئون بود و ما هم در بدترین حالت این رتبه را حفظ کردیم و می‌توانستیم آن را هم بهتر کنیم اما مصدومیت مانع شد.

اینچه درگاهی یادآور شد: کیخا هم در خرک حلقه فینالیست شد و با اختلاف خیلی کم چهارم شد و این در حالیست که بهترین نتیجه ژیمناستیک کشورمان در تک وسیله، رتبه هشتمی در اینچئون بوده است.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک خاطرنشان کرد: در مجموع قهرمان قهرمانان، بهترین نتیجه ما تا حالا در شش وسیله، شانزدهمی بوده که خسرونژاد ۱۸ ساله طی اولین حضورش در بزرگسالان توانست این رتبه را در بین لشگر مدعیان کسب کند.

وی با بیان اینکه ژیمناستیک ایران حضور خوبی داشت، اضافه کرد: در بخش تیمی دلخوریم از شرایطی که در آن قرار گرفتیم اما در مجموع و با توجه به شرایط راضی هستیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.