صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / بررسی آخرین تحولات سوریه در دیدار جابری انصاری با نماینده ویژه ماکرون در امور سوریه

بررسی آخرین تحولات سوریه در دیدار جابری انصاری با نماینده ویژه ماکرون در امور سوریه

دستیار ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با نماینده ویژه رئیس جمهور فرانسه در امور سوریه آخرین تحولات سوریه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بخش دیپلماسی رسانه‌ای سفارت کشورمان در پاریس، حسین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی، که با هدف رایزنی با مقامات فرانسه در خصوص موضوعات منطقه‌ای نیمه شب گذشته وارد پاریس شده است، امروز  در مقر ریاست جمهوری با  «فرانسوا سنمو» نماینده ویژه رئیس جمهور فرانسه در امور سوریه دیدار و در خصوص آخرین تحولات سوریه و تلاش‌های جاری برای پایان هر چه سریع تر بحران در این کشور گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

جابری انصاری همچنین  در قالب یک صبحانه کاری در اقامتگاه جمهوری اسلامی ایران در پاریس با خانم «دلفین او» و آقای «فیلیپ بونکرر» روسای گروه های دوستی مجالس ملی و سنای فرانسه در خصوص زمینه های افزایش روابط و همکاری های دو کشور گفتگو و رایزنی کرد.

دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی در ادامه دیدارهای خود با مشاور دیپلماتیک الیزه و دبیرکل وزارت خارجه فرانسه ملاقات و تبادل نظر خواهد کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.