صفحه اصلی / سرخط خبرها / کنترل قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان نیاز به همکاری سازمان های ذیربط دارد
کنترل قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان نیاز به همکاری سازمان های ذیربط دارد

کنترل قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان نیاز به همکاری سازمان های ذیربط دارد

جلسه کارگروه پیشگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی با حضور نمایندگان سازمان های عضو، مدیر ، معاونین و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان امروزدر ستاد منطقه برگزار گردید.

به گزارش کسب و کار نیوز، سرپرست منطقه زاهدان هدف از برگزاری این جلسه را بررسی دلایل افزایش مصرف سوخت و راهکارهای کاهش مصرف و پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت به عنوان دلیل اصلی افزایش مصرف فرآورده های نفتی در سیستان و بلوچستان عنوان نمود.
محسن شهبازی در این جلسه با اشاره به اینکه قاچاق سوخت به عنوان یک معضل اجتماعی باعث ایجاد صف در جایگاه های سوخت و افزایش مصرف فرآورده های نفتی شده است ؛ خواهان بررسی راهکارهای مقابله با آن شد.
وی همکاری و هم فکری سازمان های عضو را از جمله راهکارهای کنترل قاچاق سوخت و جلوگیری از عرضه خارج شبکه فرآورده های نفتی عنوان کرد.
سرپرست منطقه زاهدان اعمال کنترل و نظارت بیشتر برعملکرد جایگاه های سوخت با مشارکت سازمان های عضو، پیگیری اجرای مصوبه نصب دوربین های (IPدار) در جایگاه ها و برگزاری جلسات تخصصی و موضوعی با سازمان های مختلف را از جمله مصوبات این جلسه برشمرد.
در بخش هایی از این جلسه کارشناسان سازمان های عضو کارگروه نیز پیشنهادها و راهکارهایی جهت کاهش قاچاق سوخت و کاهش مصرف فرآورده های نفتی ارائه نمودند.
بررسی و مدیریت سهمیه سوخت جایگاه ها ، کنترل باک و جلوگیری از استفاده ازباک های غیر استاندارد ناوگان حمل و نقل ، اعمال نظارت های الکترونیک بر عملکرد جایگاه ها ، کنترل سوخت در مرزها ، اعمال نظارت بیشتر بر کارت های هوشمند سوخت و ابطال و یا مسدود نمودن کارت های غیر مجاز، از جمله پیشنهادهای مطرح شده از سوی اعضای کارگره در این جلسه بود.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.