صفحه اصلی / استان ها / چهارمحال و بختیاری / قیمت های تعیین شده برای واگذاری پروژه های دولتی باید صرفه اقتصادی برای بخش خصوصی داشته باشد
قیمت های تعیین شده برای واگذاری پروژه های دولتی باید صرفه اقتصادی برای بخش خصوصی داشته باشد

استاندار در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تاکید کرد

قیمت های تعیین شده برای واگذاری پروژه های دولتی باید صرفه اقتصادی برای بخش خصوصی داشته باشد

هومن نجاتی-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه های دولتی در واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی همواره باید این مسئله را مد نظر داشته باشند که قیمت های تعیین شده برای واگذاری به گونه ای باشد که صرفه اقتصادی برای بخش خصوصی داشته باشد.

 

به گزارش کسب و کار نیوز، اقبال عباسی روز چهارشنبه در دهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با اشاره به تجلیل از مدیران برتر در ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: تعیین مدیران برتر مربوط به عملکرد دستگاه خودشان نیست بلکه مربوط عملکرد در ستاد اقتصاد مقاومتی و پیشرفت طرح های این ستاد است.
عباسی در ادامه با اشاره به طرح تهاتر بدهی های دستگاه ها گفت: این طرح کاربردی و مناسبی است که دستگاه ها می توانند بدون هیچگونه پرداختی بدهی های خود را با سایر دستگاه ها و در قالب ها گوناگون تهاتر کنند.
وی تاکید کرد: تمامی شهرداری های استان بدهی های زیادی به دستگاه های مختلف از جمله بیمه تأمین اجتماعی، امور مالیاتی و پیمانکاران دارند و از طرف دیگر نیز شهرداری ها از دستگاه ها طلبکار هستند که طرح تهاتر بدهی ها فرصت بسیار مناسبی برای شهرداری ها است که اولا میزان طلب و بدهی خود را مشخص کنند و بتوانند بدهی های خود را با سایر دستگاه ها تهاتر کنند.
استاندار با اشاره به تکمیل پروژه های نیمه تمام گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام دستگاه ها با اعتبارات دولتی امکان پذیر نیست و اگر بخواهیم پروژه های نیمه تمام را با اعتبارات دولتی به اتمام برسانیم اعتبارات بیش از ۱۰ سال نیاز است که در این شرایط باید پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی واگذار شود.
عباسی افزود: دستگاه های دولتی در واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی همواره باید این مسئله را مد نظر داشته باشند که قیمت های تعیین شده برای واگذاری به گونه ای باشد که صرفه اقتصادی برای بخش خصوصی داشته باشد.
وی تاکید کرد: یکی از ملاک های ارزیابی مدیران در پایان سال میزان واگذاری پروژه های دولتی به بخش خصوصی خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.