صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / بررسی ۱۶۷ مقاله درباره پسته
بررسی ۱۶۷ مقاله درباره پسته

در قالب «دومین همایش ملی پسته» صورت گرفت

بررسی ۱۶۷ مقاله درباره پسته

دبیر برگزاری دومین همایش ملی پسته گفت: طبق اعلام کمیته علمی همایش پس از بررسی و داوری مقالات ارسال شده، ۱۶۷ مقاله پذیرفته شده که از امروز عصر در دانشکده کشاورزی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در قالب ۲۶ سخنرانی و پوستر طبق برنامه قبلی ارایه می‌شود.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، محمدحسین شمشیری صبح امروز، ۲۱ شهریور ماه در “دومین همایش ملی پسته ایران” در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان با ارایه گزارش از روند برگزاری همایش اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای این همایش از سال گذشته با تشکیل دبیرخانه همایش آغاز شد و با دنبال سیاست‌های کلی همایش طی جلساتی که با ادارات و سازمان‌های مرتبط در شهرستان رفسنجان برگزار شد خط و مشی کلی همایش تدوین شد.

وی در ادامه افزود: کمیته‌های علمی و اجرایی نیز از سال گذشته فعالیت خود را آغاز  کردند و اولین فراخوان همایش ۱۵ بهمن ماه سال گذشته انجام شد که تا پایان تیر ماه سال جاری تعداد زیادی مقالات علمی به دبیرخانه همایش ارسال شد به نوعی که تعداد مقاله‌های ارسال شده فراتر از انتظار ما بود.

شمشیری خاطرنشان کرد: طبق اعلام کمیته علمی همایش پس از بررسی و داوری مقالات ارسال شده، ۱۶۷ مقاله پذیرفته شده که از امروز عصر در دانشکده کشاورزی دانشگاه ولی عصر (عج) در قالب ۲۶ سخنرانی و پوستر، طبق برنامه قبلی ارایه می‌شوند.

دبیر همایش ملی پسته افزود: در حاشیه این همایش میزگرد هایی تحت عنوان کلی «تجربه‌های موفق» نیز ترتیب داده شده که در قالب آن باغداران تجربه‌های موفق خود را در زمین کاشت پسته با دیگر باغداران به اشتراک بگذارند.

شمشیری در پایان از همکاری دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، پژوهشکده پسته و انجمن علوم باغبانی ایران، شهرداری و فرمانداری رفسنجان که در برگزاری این همایش همکاری کردند تشکر کرد.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.