صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / یورش شهرک‌نشینان افراطی و وزیر کشاورزی اسرائیل به مسجدالاقصی
یورش شهرک‌نشینان افراطی و وزیر کشاورزی اسرائیل به مسجدالاقصی

یورش شهرک‌نشینان افراطی و وزیر کشاورزی اسرائیل به مسجدالاقصی

ده‌ها تن از شهرک‌نشینان اسرائیلی امروز (یکشنبه) با حضور وزیر کشاورزی این رژیم به مسجدالاقصی یورش بردند.

یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، اداره اوقاف قدس اشغالی اعلام کرد، ۱۵۰ شهرک‌نشین یهودی به همراه وزیر کشاورزی اسرائیل صبح امروز به مسجدالاقصی وارد شده و حین ادای فرائض تلمودی گشت‌های مشکوک در این مسجد داشتند.

سازمان‌های وابسته به “معبد کذایی سلیمان” از حامیان خود و شهرک‌نشینان خواستند در یورش‌ها به مسجدالاقصی طی ماه میلادی جاری مشارکت گسترده‌ای داشته باشند. ماه میلادی جاری از امروز شاهد اعیاد یهودی است و احتمال می‌رود طی این ماه یورش‌های متوالی و تشدید تنش در ورود نمازگزاران صورت گیرد.

یوسف ادعیس، وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین یورش وزیر کشاورزی اسرائیل به همراه ده‌ها شهرک‌نشین به مسجدالاقصی در آستانه “سال جدید یهودیان” را محکوم کرد.

وی گفت، حضورهای مکرر موجب افزایش خطرات شده و احساسات میلیون‌ها مسلمان جهان را خدشه‌دار می‌کند، این اقدامات در راستای تشدید نقض‌های اسرائیل صورت می‌گیرد که مقدسات اسلامی و در راس آن مسجدالاقصی را مورد تجاوز قرار می‌دهد.

ادعیس نسبت به زیارت‌ها از اماکن مقدس قدس که منطقه را به سمت تنش بیشتر در همه سطوح سیاسی و دینی می‌کشاند هشدار داد و از جامعه بین‌الملل و نهادهای ذی‌ربط فرهنگی و دینی و در راس آن سازمان یونسکو خواست تصمیمات خود را در خصوص آنچه در قدس اشغالی، مسجدالاقصی و مسجد ابراهیمی رخ می‌دهد، اجرایی کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سرلشکر باقری: به همه اهداف رسیدیم/عملیات از نظر ما خاتمه یافته است

به گزارش کسب و کار نیوز ، سرلشکر محمد باقری در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.