صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / چرا علی بابا متخصصان را به خود جلب می‌کند؟
چرا علی بابا متخصصان را به خود جلب می‌کند؟

چرا علی بابا متخصصان را به خود جلب می‌کند؟

علی بابا که رتبه یک فروش بلیط قطار در ایران است، سهم بزرگی در اشتغالزایی برای جوانان ایرانی دارد.

علی بابا که رتبه یک فروش بلیط قطار در ایران است، سهم بزرگی در اشتغالزایی برای جوانان ایرانی دارد.
بزرگترین استارت‌آپ گردشگری ایران با بیش از ۵۰۰ نیروی فعال، حرفه‌ای و متخصص که از بهترین دانشگاه‌های ایران فارغ‌التحصیل شده‌اند، یکی از بزرگ‌ترین کارآفرینان ایرانی در حوزه گردشگری و آی‌تی به حساب می‌آید که با نگاهی نو به منابع انسانی نگریسته و نیروی انسانی حرفه‌ای را بخشی مهم از سرمایه خود می‌داند.
نیروی متخصص تمام وقت علی بابا در راستای ارتقای اکوسیستم استارتاپی و خلق ارزش در حوزه گردشگری کشور مشغول به کار هستند و آخرین موقعیت‌های شغلی علی بابا در صفحه فرصت‌های شغلی آن قابل مشاهده است.
این نیروی انسانی، هر روز برای پذیرفتن چالش‌های جدید آماده هستند و چابکی، پیشروی و نوآوری از ویژگی‌های اصلی آنهاست.
علی‌بابا از معدود شرکت‌های ایرانی است که با هدف تغییر و بهبود فرهنگ کار در حوزه توسعه فردی و آموزشی سرمایه انسانی خود قدم برداشته و فرهنگ کاری متفاوتی را در میان شرکت‌ و استارت‌آپ‌های ایرانی ایجاد کرده است؛ به طوریکه در علی بابا، فرهنگ گفت‌و‌گو به شکل گفت خنثی و شنود موثر است و مدیران و کارکنان، بدون در نظر گرفتن رده سازمانی با یکدیگر گفت‌و‌گو کرده و نظرات موافق و مخالف خود را مطرح می‌کنند. در این فرهنگ جدید، مسیر توسعه‌ی فردی در امتداد مسیر پیشرفت شغلی است تا افراد بتوانند هر روز یاد بگیرند و پیشرفت کنند. به طور کلی، هدف علی بابا، تبدیل شدن به مکانی است که آموزش و توسعه فردی را برای همکاران آسان کند.
گفتنی است که همانقدر که علی بابا روی توسعه فردی و تغییر فرهنگ کاری تمرکز کرده است، به سرمایه انسانی خود و ایجاد حال خوش در محیطی پرانرژی برای کارکنانش معتقد است. علی بابا همچنین فرصت رشد و نوآوری را برای سرمایه انسانی خود فراهم کرده است و در چنین محیط پویا و زنده‌ای، متخصصان حوزه‌های مختلف فرصت رشد، توسعه و نوآوری خواهند داشت.
علی بابا همواره پذیرای همکاری با دانش‌آموختگان و متخصصان حوزه برنامه‌نویسی یوده و علاقمندان به همکاری و استخدام در علی بابا می‌توانند رزومه خود را به صفحه فرصت‌های شغلی علی بابا به آدرس jobs.alibaba.ir ارسال کنند.
منبع : ویرلن

استخدام در علی بابا

 

همچنین مطالعه کنید:

تکمیل زنجیره ارزش خودروسازی با نوآوری دانش‌بنیان‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز، نکته جالب این است که در عصر کنونی که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.