صفحه اصلی / استان ها / مرکزی / نمک نبود پوشک بر زخم مبتلایان به ام‌اس و آلزایمر
نمک نبود پوشک بر زخم مبتلایان به ام‌اس و آلزایمر

نمک نبود پوشک بر زخم مبتلایان به ام‌اس و آلزایمر

چندی است موضوعی در کشور مطرح شده که هیچگاه فکر نمی‌کردیم روزی برسد که به دغدغه حداقل نیمی از ملت ایران بدل شود و آنها از نبود این کالای خاص اظهار نگرانی کنند؛ "پوشک" حالا به دغدغه تبدیل شده و خانواده‌ها برای تامین پوشک مورد نیاز نوزادان و بیماران خود با چالش‌ مواجه شده‌اند.

پوشک

به گزارش کسب و کار نیوز، اقشار مختلف مردم در هر موقعیت اجتماعی بیمارانی دارند که بزرگسالند و پوشک نیاز اساسی آنهاست. در این گزارش به برخی از این بیماران اشاره شد اما شاید بیماران دیگری هم هستند که این کالا نیاز اساسی آنهاست و پرداختن به درد دل آنان در این مجال فرصت نشد که از میان آنها و شاید یکی از مهمترین آنها جانبازانی هستند که پس از تحمل سالها درد و رنج ناشی از زخم نبرد حالا باید درد بزرگتر نبود کالایی همچون پوشک را متحمل شوند! کالایی که به گفته این تولیدکننده اگر موانع برطرف شود قابلیت آن با حجم بسیار زیاد وجود دارد.

به نظر می رسد در حال حاضر آنچه خودتحریمی نامیده می شود، به شکلی اساسی گریبان تولید را گرفته و در این میان بسیارند آنانکه از این آب گلالود ماهی های بزرگ می گیرند و از سویی باز به نظر می رسد، حداقل براساس آنچه این تولیدکننده می گوید رفع مشکل آنقدرها هم سخت نیست و مسئولان مربوطه از جمله گمرک و بانک مرکزی باید برای افزایش تولید این کالا که حال به یک کالای اساسی تبدیل شده گام های بیشتری را به سمت تولیدکنندگان برداشته و در عین حال نظارت بسیار اساسی تری بر بازار عرضه و توزیع داشته باشند.

از سویی علیرغم آنچه همواره در شعارها گفته می شود ، تولیدکنندگان همچنان گرفتار بروکراسی اداری هستند و حتی در شرایطی که نبود کالایی همچون پوشک که برخی به گفته این تولیدکننده نگرانی برای نبود آنرا به سخره گرفته اند، می تواند به ایجاد بحران در کشور بینجامد هم این فرایند قصد تغییر ندارد یا شاید اراده ای برای تغییر آن وجود ندارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پایان فعالیت بازار تاریخی اراک

۲۴ اسفندماه، پایان فعالیت بازار تاریخی اراک در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا عسگری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.