چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / دسته بندی نشده / مردم در مراسم سالگرد انقلاب حضوری موثر داشته باشند
مردم در مراسم سالگرد انقلاب حضوری موثر داشته باشند

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

مردم در مراسم سالگرد انقلاب حضوری موثر داشته باشند

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با متفاوت شمردن شرایط سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالجاری نسبت به سال‌های گذشته مطرح کرد: اینک در حال عبور از استثنایی‌ترین مقطع تاریخی بشری هستیم و در این شرایط حفظ نظام اسلامی از واجبات است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

به گزارش کسب و کار نیوز، نصرت‌الله لطفی شنبه ۱۷ شهریور در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان همدان، با بیان اینکه دفاع از دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی ضروری است، گفت: ظرفیت‌های بالایی برای دفاع از دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی داریم و نیازی برای توجیه کردن وجود ندارد و به‌همین علت باید شکرگزار خداوند باشیم.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی موجو در کشور خاطرنشان کرد: این شرایط یک آزمایش الهی برای مسئولان است و امروز نیاز ما برای عبور از این شرایط وجود وحدت و همدلی است تا بتوانیم از این پیچ تاریخی به سلامت عبور کنیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه هدف آمریکا از فشار بر ایران سلطه بر دهکده جهانی است، اظهار کرد: هدف آمریکا تنها از سلطه بر غرب ‌آسیا ممکن می‌شود و به همین علت قصد دارد سلطه ایران در منطقه را از بین ببرد.

وی با بیان اینکه استکبار قصد دارد با ایجاد شکاف بین مردم و نظام و بر هم‌زدن قدرت ایران در منطقه به ریاست دهکده‌جهانی برسد، به آسیب‌های موجود در جامعه اشاره و بیان کرد: گرانی و بیکاری از آسیب‌های موجود در جامعه هستند که باعث شده تا دشمن از این موارد سوءاستفاده کند.

لطفی با بیان اینکه تعداد زیادی از افراد جامعه درکی از انقلاب و دفاع مقدس ندارند، افزود: بیش از ۸۰ درصد جمعیت کنونی دوران انقلاب را درک نکرده‌ چرا که در آن دوران زندگی نکرده‌اند همچنین ۵۱٫۵ درصد از جمعیت کنونی کشور نیز درک درستی از شرایط کشور در دوران دفاع مقدس ندارند.

وی با تأکید بر مردمی برگزار شدن مراسم سالگرد انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مردم در این مراسم باید حضور موثر داشته باشند که این حضور نیازمند آگاهی مردم از دستاورد و کارنامه ۴۰ ساله انقلاب است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اعلام وظیفه برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: وظیفه برگزاری این مراسم به عهده دوستان در دفاتر شورای انقلاب اسلامی است.

تداوم انقلاب به علت الهی بودن آن است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه همدان نیز با اشاره به قدرت مشهود ایران در جهان گفت: آمریکا نسبت به چهار دهه گذشته در حال ضعیف و ذلیل‌تر شدن در سطح جهان است این در حالیست که ایران در طول این مدت در حال رشد و پیشرفت بوده است.

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی با بیان اینکه آمریکا مشغول دو جنگ همزمان با ایران است، افزود: جنگ اقتصادی و رسانه‌ای از جنگ‌هایی است که استکبار با ایران آغاز کرده است.

وی با اشاره به وجود افراد ضعیف در جامعه بیان کرد: متأسفانه بعضی افراد توانایی مقایسه ندارند و براساس شنیدن حرف‌ها و مطالب نادرست و بی‌اساس دشمن نسبت به کشور، از نظام و انقلاب اسلامی ناامید و بدبین می‌شوند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با مقایسه شرایط کنونی جامعه با محاصره مدینه خاطرنشان کرد: یأس و ناامیدی از بزرگترین گناهان است و باید با امیدواری و آگاهی دادن نسبت به دشمنان و دستاوردهای انقلاب از این محاصره عبور کنیم.

وی با تأکید بر دوام نظام انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این انقلاب، سرمایه‌داری و یا کارگری نیست بلکه انقلابی الهی است و به همین علت ریشه و تداوم دارد.

امام جمعه همدان با اشاره به انجام وظایف مسئولان نسبت به مردم خاطرنشان کرد: مسئولان باید به مشکلات رسیدگی کنند و خوشبختانه این کار انجام می‌شود و به همین علت مشکلات در حال حل شدن هستند.

وی در رابطه با پیشرفت ایران طی این ۴۰ سال مطرح کرد: زمان جنگ تحمیلی ایران توانایی ساخت سیم‌خاردار نداشت و مجبور به خریداری این وسیله از سایر کشورها بود اما اکنون شاهد ساخت موشک‌ هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در پایان یادآور شد: با وجود آگاهی مردم مجددا باید دستاوردهای ۴۰ ساله نظام و انقلاب اسلامی به مردم تفهیم شود.

وحدت، هماهنگی، همدلی و همکاری مسؤلان راه‌حل عبور از مشکلات است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان نیز با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی گفت: با نگاه به ریشه‌های انقلاب اسلامی می‌توان دریافت انقلاب اسلامی همواره به‌دنبال احیای اسلام بوده است.

سیدسعید شاهرخی با بیان اینکه ایران قبل از انقلاب همواره مورد سوءاستفاده غرب قرار می‌گرفت، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در صورتی شکل گرفت که استکبار و غرب بر منابع و فرهنگ ایران تسلط داشتند که به‌لطف خدا، رهبری مؤثر، تدبیر و دوراندیشی حضرت‌امام خمینی(ره) و حضور همیشگی مردم، دست استکبار و غرب را از ایران کوتاه کردیم.

وی در رابطه با اقدامات غرب و استکبار برای براندازی انقلاب‌اسلامی تصریح کرد: راه‌اندازی کودتا، تشکیل لانه‌جاسوسی، تحمیل هشت‌سال جنگ، تهاجم فرهنگی و تحریم اقتصادی از جمله اقدامات استکبار برای براندازی حکومت اسلامی ایران بوده است.

معاون استاندار همدان با اشاره به رمز پیروزی انقلاب اسلامی، مطرح کرد: انقلاب اسلامی در طول این سال‌ها با تدبیر رهبری و حضور مؤثر و همیشگی مردم مسیر خود را همواره با صلابت طی کرده ‌است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به استکبار بودن آمریکا، طبیعتا این کشور از تلاش‌های خود برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی دست‌بردار ‌نیست و امروزه سعی می‌کند با جنگ‌ اقتصادی به ایران فشار وارد کند.

شاهرخی با اشاره به آگاه بودن مردم در برابر افکار خصمانه استکبار و غرب تصریح کرد: تمامی اقدامات آمریکا نخ‌نما و پوسیده است چرا که مردم به‌ویژه نسل چهارم جان بر کف آماده خدمت و دفاع از انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه غرب همواره بر بزرگنمایی نقاط ضعف کشور تلاش می‌کند، عنوان کرد: غرب سعی‌می‌کند تا با بزرگ‌نمایی نقاط ضعف ناامیدی در بین مردم ایجاد کند و به طور قطع براساس گفته‌های رهبری و تدبیر سران سه‌قوه به‌امیدخدا از این جنگ اقتصادی سربلند عبور خواهیم کرد.

وی با اشاره به راه‌حل موجود برای عبور از بحران اقتصادی، خاطرنشان‌کرد: وحدت، هماهنگی، همدلی و همکاری مسؤلان راه‌حل عبور از مشکلات است.

معاون استاندار همدان با تأکید بر وجود امپراطوری رسانه غرب، اظهار کرد: غرب با تکیه بر قدرت رسانه خود سعی دارد تا نظام انقلاب اسلامی را ناکارآمد نشان دهد.

وی با اشاره به آگاهی مردم از دستاوردهای انقلاب عنوان کرد: با توجه به آگاهی مردن از موفقیت‌های انقلاب، مجدد باید در این دهه تمامی پیشرفت‌های انقلاب در همه حوزه‌ها یادآوری شود و این مهم به‌عهده دستگاه‌های تخصصی است.

شاهرخی با بیان اینکه منابع کشور در جهت فعالیت‌های ارزشمندی صورت گرفته است، یادآور شد: منابع کشور در جهت محرومیت‌زدایی استفاده می‌شود و همدان در این فعالیت‌ها رتبه ممتازی در کشور دارد.

وی خاطرنشان کرد: نظام انقلاب اسلامی باصلابت به اهداف خود ادامه می‌دهد و تمام اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به مردم نشان داده شود.

معاون استاندار همدان در پایان با بیان اینکه دشمن امید مردم را هدف قرار داده است، گفت: وحدت و همدلی در بین مردم و مسئولان همدان موج می‌زند و دولت در صف مقدم مبارزه اقتصادی قرار دارد بنابراین باید به دولت کمک کرد.

در پایان قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حکمی به امضای آیت‌الله جنتی، رئیس مجلس خبرگان رهبری برای برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به آیت‌الله طه‌محمدی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان تقدیم شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

چطور از دیجی‌کالا ارزان‌ترین کالاها را بخریم؟

به گزارش کسب و کار نیوز، وقتی دنبال یک کالا می‌گردید و نامش را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.