صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / گرانفروشان و محتکران به کشور و نظام ضربه می‌زنند
گرانفروشان و محتکران به کشور و نظام ضربه می‌زنند

امامی کاشانی:

گرانفروشان و محتکران به کشور و نظام ضربه می‌زنند

آیت الله امامی کاشانی با اشاره به اینکه قرآن به دنبال ایجاد امید در جامعه است، گفت: خداوند در قرآن به افرادی که قصور و خلافی انجام می‌دهند می‌گوید که امید به بخشش خداوند داشته باشند. چرا که به دنبال ایجاد امید در جامعه است.

امامی کاشانی

به گزارش کسب و کار نیوز، امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های اول نیز با اشاره به صحبت‌های قرآن در مورد فساد و مفسد گفت: افرادی هستند که وقتی کار به دستشان می‌افتد و قدرت پیدا می‌کنند، تمام کوشش‌شان در زمین ایجاد فساد است. و هدف‌شان این است که به جایی برسند و برای این کار دو اصل تولید و ادامه نسل را هدف قرار می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال از بین بردن دین از طریق از بین بردن تولید هستند، توضیح داد: دین برای زندگی و ادامه حیات مادی جامعه در جهت رسیدن به تعالی الهی است و رسیدن به کمال بدون زندگی مادی محقق نمی‌شود. پس اگر تولید ضربه بخورد دین ضربه می‌خورد. یعنی مردم دین را رها می‌کنند.

وی به اهمیت مسئله اقتصاد، تولید و کشاورزی در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: افرادی که به دنبال ضربه زدن به تولید در جامعه هستند باید به دست دادگاه محاکمه شوند و به سزای اعمالشان برسند.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: در چنین شرایطی گرانفروشان و محتکران با این اقدامات‌شان به دین خیانت می‌کنند و فرزندان و همسران این افراد باید آنها را نصیحت کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر رژیم آمریکا و صهیونیستی در حال جنگ با ما هستند اما گویا نمی‌دانیم که در شرایط جنگ به سر می‌بریم به سران سه قوه تاکید کرد:‌باید کار شبانه روزی و برنامه ریزی دقیق و مدیریت قوی برای جلوگیری از احتکار و گرانفروشی و کم کردن فشار اقتصادی به مردم مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.