صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / امیرشقاقی: جلوی اتفاقات بد در رویینگ بانوان را گرفتیم/ می‌توانستیم طلا بگیریم

امیرشقاقی: جلوی اتفاقات بد در رویینگ بانوان را گرفتیم/ می‌توانستیم طلا بگیریم

فرحناز امیرشقاقی با اشاره به عملکرد خوب ملی‌پوشان رویینگ بانوان گفت: دختران می‌توانستند به مدال طلای بازی‌های آسیایی نیز برسند.

فرحناز امیر شقاقی- نایب رییس بانوان قایقرانی

نایب رییس بانوان فدراسیون قایقرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ی برخی اتفاق‌ها در جریان آماده سازی تیم بانوان و تاثیرش بر عملکرد ملی‌پوشان، اظهار کرد: یکسری اعمال فشارها بود که نمی‌گذاشتند کادر فنی کارش را انجام دهد و مطمئنا اگر ما به موقع وارد عمل نمی‌شدیم و دخالت نمی‌کردیم قطعا اتفاق‌های بدی می‌افتاد و ملی‌پوشان ضربه می‌خوردند. ما یک جا متوجه شدیم که راهنمایی‌ها اشتباه است و خیلی سریع جلوی اتفاق‌های بد را گرفتیم.

امیرشقاقی در پاسخ به این سوال که درست است برخی از ملی‌پوشان در تصمیم‌های بانوان رویینگ برای پاروزدن دخالت می‌کردند؟ بیان کرد: این موارد وجود داشت اما به موقع فهمیدیم و جلوی برخی اتفاق‌ها را گرفتیم. خدا را شکر که ماجرا سریع مدیریت شد. تا فهمیدیم برخی اتفاق‌ها در حال افتادن است سریع جلویش را گرفتیم و از مربی و نظراتش برای حضور در بازی‌های آسیایی حمایت کردیم تا نتایج خوب بدست بیاید. البته ما اگر زودتر می‌فهمیدیم قطعا مدال طلا می‌گرفتیم. به هرحال سریع فضا را کنترل کردیم و ملی‌پوشان نتایج مناسبی گرفتند. به نظرم وقتی قایق المپیکی ما با فاصله بسیار کم از چین به مدال نقره می‌رسد برای ما ارزش طلا دارد.

نایب رییس بانوان فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این سوال که وضعیت بهناز مرادخانی سرمربی تیم بانوان چه خواهد شد؟ تصریح کرد: او یک سرمایه ارزشمند است. عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و دلسوزانه کار کرد. نتایج فوق‌العاده‌ای نیز به دست آورد. امیدوارم از طرف مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایت شود و به کارش ادامه دهد. من نیز منتظر هستم کمی استراحت کند و وضعیت فدراسیون نیز مشخص شود با او صحبت می‌کنم. به نظرم زمان آن رسیده که به داشته‌هایمان ایمان بیاوریم و توانایی نیروهایمان را باور کنیم. جنسیتی به توانایی‌ها نگاه نکنیم و با اتکا به توانایی‌های افراد کارها را به آنها بسپاریم.

امیرشقاقی در پاسخ به این سوال که آیا اگر تغییری در برخی رنج‌ها انجام می‌شد مدال بهتر به دست نمی‌آمد؟ تصریح کرد: همین نظر را داشتیم و خیلی تلاش کردیم که این اتفاق بیفتد اما ورزشکار ما تصمیمش را گرفته‌بود و اعتقاد دیگری داشت. هرچقدر با او صحبت کردیم تصمیم داشت که در قایق مد نظرش مسابقه بدهد. نتیجه‌ای هم که انتظار داشت حاصل نشد. متاسفانه مشاوره‌هایی که به او داده بودند دلسوزانه نبود و ما هرچقدر تلاش کردیم نتوانستیم تغییر مد نظر را ایجاد کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.