صفحه اصلی / استان ها / مرکزی / احداث شهرک خودرو؛ گامی در مسیر کاهش بیماری ها در اراک
احداث شهرک خودرو؛ گامی در مسیر کاهش بیماری ها در اراک

احداث شهرک خودرو؛ گامی در مسیر کاهش بیماری ها در اراک

‌شهردار اراک گفت: احداث شهرک خودرو باعث می شود که مشاغل آلاینده که باعث آلودگی هوا و صوتی در شهر می شوند به خارج از شهر انتقال یابند و در نهایت به کاهش سقط جنین، بیماری های خونی، بیماری های قلبی و غیره کمک می کند.

شهرک خودرو

‌به گزارش کسب و کار نیوز، کاوه فلک افلاکی، رئیس شورای اسلامی شهر اراک نیز در ادامه این مراسم گفت: یکی از مهمترین اهداف شورای پنجم به اتمام رساندن پروژه های نیمه کاره  شهر اراک است. در سال ۹۲ مطابق شیوه نامه سرمایه گذاری شهرداری های کشور، سه شرکت برای اتمام پروژه شهرک خودور اعلام آمادگی کردند‌ که شرکت انبوه سازان آرمان ساز استان مرکزی در این مزایده قبول شد.

وی ادامه داد: اکنون فاز اول این پروژه با ۳۵۰ واحد آماده بهره برداری است، لیکن باید در ادامه فاز بعدی پروژه ایجاد سرانه فضای سبز، پارکینگ مورد نیاز و غیره فراهم شود و مهمتر از همه واگذاری و خرید و فروش سهم واحدها در ح وره هایی غیر از کاربری مورد نظر شهرک خودرو از نظر شورای اسلامی شهر اراک قابل قبول نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک بیان کرد: اعتماد مردم از دست رفته است و نیاز است مسئولین کشوری و استانی با خوش عهدی در اجرای پروژه ها و اتمام به موقع آنها سعی در جذب اعتماد مردم داشته باشند و مردم ما بارها ثایت کرده اند در شرایط سخت تر از این حامی نظام و آرمان های مقدس انقلاب هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پایان فعالیت بازار تاریخی اراک

۲۴ اسفندماه، پایان فعالیت بازار تاریخی اراک در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا عسگری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.