صفحه اصلی / استان ها / همدان / کابل فشار قوی در بازار ملایر حادثه آفرید
کابل فشار قوی در بازار ملایر حادثه آفرید

کابل فشار قوی در بازار ملایر حادثه آفرید

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خدمات ایمنی ملایر از بروز حریق در بازار ملایر خبر داد و گفت: دیروز طی تماس تلفنی که توسط یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی صورت گرفت، مأموران برای اطفای حریق به مکان مورد نظر اعزام شدند.

حادثه

«وحید جوادی» در گفت‌و گو با ایسنا، افزود: در پی بروز آتش‌سوزی در بازار ملایر، یک دستگاه خودروی سنگین همراه آتش‌نشانان با تجهیزات کامل به محل اعزام و به محض رسیدن مشاهده شد که سر درب یکی از مغازه‌ها درحال ایجاد جرقه است.

وی اظهارکرد: با توجه به آن‌که احتمال به وجود آمدن آتش و شعله و سرایت آن به دیگر مغازه ها بود بنابراین ابتدا آتش نشانان با استفاده از کپسول مورد نظر و اقدام سریع، مانع از این اتفاق شدند.

جوادی افزود: از آنجا که باید کابل فشار قوی توسط نیروهای اداره برق  قطع می‌شد سریعاً با واحد اتفاقات برق تماس حاصل شد و پیش از رسیدن نیروهای اداره برق، توسط  نیروهای آتش نشانی حریق مورد نظر اطفا شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خدمات ایمنی ملایر خاطرنشان کرد: در این میان هیچ مغازه‌ای مورد حریق قرار نگرفت و فقط  مقداری از اجناس لباس فروشی و مقداری طلا در طلا فروشی که در مجاورت اتصال برق بودند به‌علت پایش محتویات داخل کپسولی که همسایگان استفاده کرده بودند، کثیف شده بود. 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.