صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / مراسم تقدیر از معلمین مجتمع آموزشی شهید فهمیده ایروان برگزار شد
مراسم تقدیر از معلمین مجتمع آموزشی شهید فهمیده ایروان برگزار شد

با حضور سفیر کشورمان

مراسم تقدیر از معلمین مجتمع آموزشی شهید فهمیده ایروان برگزار شد

مراسم تقدیر از تلاش‌ها و زحمات معلمین مجتمع آموزشی شهید فهمیده ایروان (مدرسه سفارت) با حضور معلمین، کارکنان و مدیران این مجتمع و سید کاظم سجادی سفیر کشورمان در ارمنستان در سالن امام خمینی (ره) سفارت برگزار شد.

ایروان

به گزارش کسب و کار نیوز، در ابتدای این مراسم آقای محمودوند مدیر مجتمع مذکور با ارائه گزارشی از عملکرد مدرسه سفارت طی دو سال گذشته از پیگیری‌ها و تلاش‌های سفیر کشورمان در برطرف کردن مشکلات معلمین و کارکنان، بوجود آوردن جو صمیمی و دوستانه بین کارکنان مجتمع و دیگر نهادهای ایرانی مقیم ایروان و همچنین ارائه تسهیلات رفاهی و معیشتی برای معلمین تشکر و قدردانی کرد.

مدیر مجتمع آموزشی شهید فهمیده ایروان در ادامه با اعلام اینکه به دلیل این حمایت‌ها و تلاش‌ها طی دو سال گذشته معلمین و کادر آموزشی مجتمع توانستند در محیطی آرام و پرنشاط به اهداف تعیین شده آموزشی دست یابند، افزود در نتیجه این همدلی‌های ایجاد شده سه نفر از دانش آموزان این مدرسه توانستند در آزمون کشوری تیزهوشان جزء ۵۰ دانش آموز نخبه کشور انتخاب شوند.

در ادامه این مراسم نیز سید کاظم سجادی سفیر کشورمان در ایروان با تشکر از خدمات و تلاش‌های معلمین و مدیران این مجتمع طی دوران ماموریت، پشتکار و فعالیت گروهی معلمین را رمز موفقیت مجتمع در رسیدن به اهداف تعیین شده دانست و افزود: کارنامه موفق اقدامات صورت گرفته در مدرسه سفارت در ایروان و رضایت مسئولین سرپرستی مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش در نتیجه همراهی و همکاری معلمین و مدیران این مجموعه بوده که توانستند با داشتن ارتباطات مناسب با والدین دانش آموزان، سفارت و همچنین وزارت علوم و آموزش ارمنستان به این افتخارات نائل شوند.

سفیر کشورمان در ارمنستان وظیفه و کار معلمین را خطیر و پرچالش عنوان کرد و گفت: بقا و دوام یک جامعه و رسیدن فرزندان ایران اسلامی به قله‌های موفقیت در عرصه‌های گوناگون علمی و پژوهشی نتیجه خدمت صادقانه آن دسته از معلمینی است که توانسته‌اند رسالت آموزشی خود را به خوبی بانجام رسانند و انتظار داریم در آینده نیز شاهد موفقیت‌های چشمگیر دیگر معلمین که در این مدرسه فعالیت خواهند کرد، باشیم.

در پایان این دیدار سفیر کشورمان ضمن اعطای لوح تقدیر و اهدای هدایایی از زحمات معلمین و مدیران مجتمع آموزشی شهید فهمیده تشکر کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.