صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پارک ها مراکز رشد و شتاب‌ دهنده‌ها / پنجمین رویداد کارآفرینی تازه شو با موضوع کارآفرینان توان یاب برگزار شد
پنجمین رویداد کارآفرینی تازه شو با موضوع کارآفرینان توان یاب برگزار شد

توسط پارک علم و فناوری البرز وابسته به جهاددانشگاهی

پنجمین رویداد کارآفرینی تازه شو با موضوع کارآفرینان توان یاب برگزار شد

پنجمین رویداد کارآفرینی "تازه شو" با موضوع کار آفرینان توان یاب توسط پارک علم و فناوری البرز ۱۳ شهریور برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز وابسته به جهاددانشگاهی ، پنجمین رویداد کارآفرینی تازه شو با موضوع کارآفرینان توان یاب با حضور دکتر وجدانی روشن مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک البرز، وحید رجبلو بنیانگذار استارتاپ توانیتو و احد حیدری کاپیتان فروش توان یاب های فناور استان البرز، مدیران و کارشناسان پارک علم و فناوری البرز در محل آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز برگزار شد.
خوش آرای مجری رویدادهای کارآفرینی پارک علم و فناوری البرز در این مراسم عنوان کرد : هدف اصلی این رویداد آشنایی توان یابی با مسیر کارآفرینی و ایجاد انگیزه در آن ها می باشد.
وی ادامه داد: کارآفرینی تازه شو بطور کل شامل سه پنل تاک شو (گفتگو محور( و میز گرد چالشی و سخنرانی ویژه بوده که به تناسب هر موضوع و رویداد می تواند دچار تغییراتی نیز باشد.
دکتر افشین وجدانی روشن مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک به بیان مأموریت موسسه خیریه پرداخت و کارهای صورت گرفته توسط این موسسه را مرور نمود ودر خصوص کارآفرینی توان یاب ها و همچنین جایگاه اشتغالزایی آنها مطالبی رابیان کرد.
در ادامه وحید رجبلو، توان یاب فناور ، سفیر توانمندسازی و امیدآفرینی کشور و بنیانگذار استارت آپ به بیان تجربیات خود در حوزه کارآفرینی و همچنین مسائل و مشکلات پیش روی توان یاب های کشور در خصوص اشتغال زایی و کارآفرینی پرداخت و پیشنهاد داد یک دوره آموزشی ICDL برای معلولین آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار خواهد کرد.
همچنین رویداد دکتر احد حیدری کاپیتان فروش، نیز به بیان تجربیات خود در خصوص کارآفرینی حوزه معلولین و فروش و بازاریابی محصولات پرداخت و در انتها پیشنهاد برگزاری دوره های آموزشی رایگان فروش را برای معلولین آسایشگاه خیریه کهریزک، ارائه کرد.
گفتنی است ،رویداد تازه شو، برای نخستین بار در پارک علم و فناوری البرز طراحی و برگزارشد و قرار است تا با بحث و گفتگو پیرامون مسائل پیش روی کارآفرینی با کارآفرینان موفق، مسیری را پیش روی علاقمندان این حوزه قرار دهد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، میزان ارز تأمین شده برای واردات دارو و تجهیزات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.