صفحه اصلی / استان ها / زنجان / سیستان و بلوچستان؛ چشم‌انتظار نذورات آب
سیستان و بلوچستان؛ چشم‌انتظار نذورات آب

سیستان و بلوچستان؛ چشم‌انتظار نذورات آب

​مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: سیستان و بلوچستانی‌ها چشم‌انتظار نذورات آب خیران هستند.

طرح نذر آب

شهرام میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به وقوع بحران خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان و راه‌اندازی کمپین «نذر آب»، جمعیت هلال‌احمر در راستای تحقق اهداف انسان‌دوستانه و جهان‌شمول، در راستای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی (تانکر آب و بطری آب) از مردم غیور و نوع‌دوست استان زنجان اقدام کرده است.

این مسئول ادامه داد: دعوت و استمداد از همه اعضای داوطلب و خیر در مراکز استان و شعب تابعه جهت ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی و حضور در محل استقرار صندوق‌ها برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی، همچنین دعوت از همه موسسات، نهادهای دولتی و غیر دولتی و کارخانجات تولید آب و معدنی بهداشتی جهت ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی از جمله اقدامات کمپین است.

وی افزود: با توجه به مشکلات عدیده مردم وفادار و مرزدار سیستان و بلوچستان که ناشی از خشکسالی‌های پی در پی است، راه‌اندازی کمپین «نذر آب» با همکاری همه مردم ایران در اولویت برنامه‌های عام‌المنفعه جمعیت هلال‌احمر قرار دارد.

میرزایی خاطرنشان کرد: برای این منظور، شهروندان خیر می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود از طریق شعب جمعیت هلال‌احمر در همه شهرستان‌ها به دست هم‌نوعان خود در سیستان و بلوچستان برسانند و یا این‌که کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۶۶۶۶۶ نزد بانک‌های ملت، صادرات، رفاه، سپه، کشاورزی، مهر ایران، دی، پارسیان و پست‌بانک واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با اشاره به این‌که درگاه موبایلی #۷۳۳*۵۱۵۱* نیز راه ارتباطی دیگر این کمپین است، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف جمعیت هلال‌احمر، حمایت از مردم هنگام وقوع همه حوادث طبیعی و غیر طبیعی است و با توجه به مشکل خشکسالی طی دو دهه اخیر و معضلات بسیاری که برای مردم سیستان و بلوچستان به همراه داشته است، هلال‌احمر وظیفه خود دانسته تا تمام توانش را برای کمک به مردم این منطقه به کار گیرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

عملکرد حوزه فرهنگ و هنر در پساکرونا نمایان خواهد شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, فاطمه کرباسی شامگاه روز گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.