صفحه اصلی / اصناف / برندها / آمازون در فکر راه اندازی بزرگ ترین فروشگاه آمازون گو
آمازون در فکر راه اندازی بزرگ ترین فروشگاه آمازون گو

آمازون در فکر راه اندازی بزرگ ترین فروشگاه آمازون گو

آمازون در حال سرعت دادن به گشایش فروشگاه های بدون صندوقدار خود است. این شرکت اخیرا دومین فروشگاه آمازون گو را در سیاتل بازگشایی کرد. با این حال انتظار می رود مکان های بیشتری را نیز در شهرهای دیگر برای فروشگاه های بعدی رونمایی کند.

این شرکت چندی پیش فروشگاه دوم خود را در سیاتل رونمایی کرد که ۱۴۵۰ فوت مربع مساحت داشت و کمی کوچک تر از اولین فروشگاه آمازون گو ۱۸۰۰ فوت مربعی بود و در خیابان پنجم ماریون سیاتل قرار داشت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالاسودا، سومین و بزرگ ترین مکانی که آمازون گو در آن احداث خواهد شد، فروشگاه ۲۱۰۰ فوت مربعی در حوالی خیابان بورن و توماس است که نسبت به اولین فروشگاه که ۱۸۰۰ فوت مربع بود و در دسامبر ۲۰۱۶ گشایش یافت، بزرگ تر است. دومین فروشگاه با اندازه ۱۴۵۰ فوت مربع نیز دوشنبه گذشته در سیاتل آغاز به کار کرد.

ناهار و شام در لیست محصولات
تفاوت این فروشگاه جدید با فروشگاه های قدیمی تر این خواهد بود که در لیست محصولات آن صبحانه، ناهار، شام و گزینه های میان وعده مانند نان و شیر و شکلات های محلی نیز برای فروش قرار گرفته است. همچنین کیت های غذای آمازون یا Amazon meal kits، محصولی که در سال ۲۰۱۷ توسط آمازون به بازار ورود پیدا کرد نیز در لیست محصولات این فروشگاه جدید خواهد بود.

برای افرادی که ممکن است با طرز کار این فروشگاه بدون صندوقدار نا آشنا باشند، باید بگوییم که آمازون با این حرکت درصدد تزریق نوآوری به فرآیند خرید و بدون کمک کارمندان متداول در فروشگاه هاست. مشتریان می توانند با استفاده از اپلیکیشن Amazon go آنچه را که از فروشگاه و قفسه ها می خواهند، بیابند و سفارش دهند. این شرکت مجهز به دوربین هایی در سراسر فروشگاه است که بر فعالیت مشتریان نظارت می کند. سنسورهای وزنی نیز در قفسه ها تعبیه شده تا متوجه شوند که خریدار چه چیزی را از قفسه ها برداشته است.

آمازون گو با استفاده از الگوریتم های یادگیری عمیق و دوربین های مبتنی بر دید کامپیوتری اجازه می دهد که مشتریان آنچه را که خواهان خرید آن هستند، تنها با یک اسکن QR code به اپلیکیشن آمازون گو فرستاده و سپس با خرید آنلاین و بدون نیاز به صندوقدار آن را پرداخت کنند.

ویژگی منحصر به فرد اولین فروشگاه آمازون گو نیز نداشتن صندوقدار بود. به طوری که همه فرآیند خرید را می توانستید با یک اپلیکیشن انجام دهید و فرآیند پرداخت را کامل کنید. همچنین در داخل اپلیکیشن، لیستی از اقلام فروشگاه نیز وجود دارد، بنابراین مشتری می تواند حتی بدون اینکه قفسه ها را نیز بگردد، اقلام خود را به صورت آنلاین جست و جو کند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش ۱۰ درصدی قیمت خودروهای خارجی‌

به گزارش کسب و کار نیوز ، سعید موتمنی، رئیس پیشین اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.