صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / استارت اپ Evernote مدیران کلیدی خود را از دست داد
استارت اپ Evernote مدیران کلیدی خود را از دست داد

استارت اپ Evernote مدیران کلیدی خود را از دست داد

استارت اپ Evernote بسیاری از مدیران کلیدی خود از قبیل مدیر ارشد فناوری، مدیر محصول، مدیر مالی و سرپرست منابع انسانی خود را به جهت جذب سرمایه از دست داده است.

برنامه یادداشت برداری محبوب Evernote با ۲۲۵ میلیون کاربر یکی از اپلیکیشن های یادداشت برداری و دیگر فایل های است که به کاربران اجازه می دهد یادداشت ها و دیگر فایل های شخصی خود را سازماندهی کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالاسودا، اورنوت نقل کرد ، نرم ‌افزار یادداشت‌ برداری و آرشیو نوشته ‌های شخصی شماست که در تمام پلتفرم ‌های نرم ‌افزاری مانند ویندوز، مک، iOS، آندروید و بلک‌بری حضور دارد. بنابراین می ‌توان برنامه‌ های خود را در کامپیوتر شخصی و موبایل   تنظیم کرده و از کامپیوتر محل کار و به وسیله این سرویس تحت وب دنبال کرد.  این برنامه رایگان بوده و می‌توان آن را تقریبا بر روی تمام گوشی ‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه ‌های رومیزی نصب کرد.

اما محبوبیت این برنامه نیز به سادگی به دست نیامده است و در پس آن چالش های زیادی وجود داشته است. چالش هایی که هنوز نیز درگیر این استارت اپ است و سبب شده که بسیاری از مدیران کلیدی ان از این سازمان رخت بر بندند. چند تن از مدیران به نام انیربان کوندو مدیر فناوری، ویسنت تولان مدیر مالی شرکت، اریک وروبل مدیر محصول و مایکل واگنر مدیر منابع انسانی به همراه چند مهندس و طراح دیگر این شرکت را ترک کردند.

این خروج ها در یک زمان مهم اتفاق افتاد، زمانی که این شرکت در حال جذب سرمایه و جمع اوری کمک های مالی بود. در ماه های اخیر ارزش این شرکت به ۱٫۲ میلیون دلار رسیده بود. این شرکت در مورد سرمایه و بودجه خود توضیحی نداده اما خروج کارمندانش را تائید کرده است.

 این شرکت در مورد تغییرات پرسنل نیز فعلا حرفی به میان نیاورده اما به طور مشخص، در تلاش برای جذب مجدد افرادی در این سمت های سازمانی خواهد بود. اورنوت در حال تغییر است و این تغییرات موجب شده که بسیاری از پست های کلیدی نیز با افراد جدید جایگزین شوند.

این اپلیکیشن با ترک کارمندان خود حسابی خبرساز شد، اپلیکیشنی که تا پیش از نیز دوران آرامی را سپری می کرد، اما اکنون با تغییرات قابل توجهی روبرو است. در ماه ژوئن نیز evernote اعلام کرد که بخش عملیات چینی خود را نیز متوقف کرده و به یک سهامدار اقلیت تبدیل خواهد شد. شرکت چینی بیجی ۱۰ درصد از درآمد اورنوت را به خود اختصاص داده است. تغییرات بحث برانگیز در سیاست حفظ حریم خصوصی نیز مدتی گریبان این شرکت و کارمندانش را گرفته بود و آنها متهم به خواندن یادداشت های کاربران و تغییر آنها شدند.

همچنین مطالعه کنید:

تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسد

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در حاشیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.