صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / خواستار کمک بیشتر به پناهندگان هستیم

کمیسرعالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان:

خواستار کمک بیشتر به پناهندگان هستیم

کمیسرعالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان گفت: ما خواستار کمک بیشتر به پناهندگان هستیم اما متاسفانه ما نیز با محدودیت بودجه مواجهیم.

به گزارش کسب و کار نیوز، فیلیپو گرندی در حاشیه بازدید از مرکز فنی و حرفه‌ای نجمه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چیزی که امروز برای من حائز اهمیت بود و از آن خوشحالم این بوده که جوانان کشور افغانستان همانند جوانان ایرانی می‌توانند از کلاس‌های برگزار شده در این مجموعه بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: یکی از نشانه‌های میزبانی سخاوتمندانه دولت جمهوری اسلامی ایران، موضوع پناهندگان افغانستانی بوده که تاکنون ۴۰ سال است که ادامه دارد.
 
کمیسرعالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان افزود: حضور پناهندگان افغانستان در محیط‌های آموزشی منجر به توانمند شدن این افراد می‌شود تا بتوانند برای خود درآمدزایی داشته باشند.
 
گرندی در خصوص پیشنهاد خود برای بهتر شدن وضعیت پناهندگان افغانستان در استان، خاطرنشان کرد: من کامل متوجه مشکلات و محدودیت‌های مالی هستم و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم تعداد بیشتری از دانش‌آموختگان را تحت پوشش قرار دهیم.
 
وی تاکید کرد: قطعا خواستار این هستیم که کمک بیشتری به پناهندگان کنیم اما متاسفانه ما نیز با محدودیت بودجه مواجهیم، در این راستا باید دانش‌آموختگان نیز تلاش کنند و ابتکارات و ایده‌های نو خود را به کار بگیرند تا بتوانند آنچه برای بازار جذاب است را به کار گیرند.
 
کمیسرعالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان تصریح کرد: امید داریم که در کنار آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دوره‌هایی را نیز برای دید تجاری و راه ورود به بازار را برای این افراد ایجاد کنند.
 
گرندی گفت: امید داریم با آموزش‌هایی که می‌بینند بتوانند به بهترین شکل مثمر ثمر باشند و در صورت بازگشت خود بتوانند به جامعه خود نیز خدمت کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.