صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / واکنش والورده به پیروزی پر گل بارسلونا
واکنش والورده به پیروزی پر گل بارسلونا

واکنش والورده به پیروزی پر گل بارسلونا

سرمربی بارسلونا نسبت به پیروزی پر گل تیمش در نوکمپ واکنش نشان داد.

ارنستو والورده

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، بارسلونا یک‌شنبه شب در هفته‌ سوم لالیگا توانست اوئسکا را ۸ بر ۲ شکست دهد. ارنستو والورده پس از این پیروزی پر گل گفت‌: خوشحال هستیم چون هدفمان در گام نخست فتح سوپر جام اسپانیا بود و اکنون پس از سه بازی ۹ امتیاز به دست آوردیم. گل‌های زیادی در این دیدار به ثمر رساندیم که ممکن است در برخی از بازی‌ها چنین اتفاقی رخ دهد.

سرمربی بارسلونا در ادامه‌ اظهار کرد: پس از دریافت گل موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. اوئسکا در طول بازی تمام تلاش خود را کرد  ولی ما توانستیم بازی بهتری از آنها به نمایش بگذاریم و به این تیم ضربه بزنیم. می‌دانیم از بازیکنانی برخوردار هستیم که درک بالایی دارند. آنها در بازی تهاجمی خوب عمل می‌کنند و این به نفع تیم است. گل‌های دریافت شده را فراموش نخواهم کرد و ما باید به تمرینات سخت خود ادامه‌ دهیم.

او افزود: حریف دو موقعیت گل ایجاد کرد و ما دروازه‌مان دو بار باز شد. اکنون با تفاضل گل بهتر صدرنشین هستیم که این موضوع اهمیت زیادی دارد. والنسیا و اتلتیکومادرید پشت سر ما قرار دارند و این بهتر است که ما جلوتر از همه تیم‌ها قرار داریم. (بارسلونا با ۹ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به رئال مادرید ۹ امتیازی در صدر جدول لالیگا قرار دارد.)

والورده درباره VAR گفت‌: استفاده ازاین فناوری باعث شد در خوشحالی‌های پس از گلمان تاخیر به وجود آید و ما به این موضوع عادت کردیم. در نهایت استفاده از VAR باعث می‌شود که همه چیز عادلانه پیش برود. این فناوری تاثیری در روند بازی نگذاشت.

هفته‌ گذشته جرارد پیکه به علت پایان اعتبار گواهینامه خود توسط پلیس توقیف شد. سرمربی اسپانیایی اظهار کرد:  با او صحبت کردم و فکر نمی‌کنم چنین مسائلی روی بازی‌اش تاثیر بگذارد. او از این قضیه عبور خواهد کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.