صفحه اصلی / استان ها / چهارمحال و بختیاری / رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری منصوب شد
رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری منصوب شد

رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری منصوب شد

هومن نجاتی-روز یکشنبه در مراسمی که با حضور معاون توسعه منابع انسانی و پشتيبانی سازمان برنامه و بودجه کشور،رئیس سازمان برنامه و بودجه کرمانشاه، معاونین استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مدیران استانی برگزار شد رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، طهمورث الیاسی بختیاری روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری گفت: تا کنون گام های مؤثری در راستای توسعه کشور برداشته شده اما برای رسیدن به شرایط مطلوب باید تلاش بیشتری شود و از ظرفیت‌های فیزیکی و سایر قابلیت‌ها نیز استفاده کرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: معنای واقعی برنامه ریزی یعنی مدیریت درست منابع در شرایطی که محدودیت منابع داریم چراکه کار کردن در شرایطی که منابع و اعتبارات بسیار مطلوب است نشان از مدیریت صحیح و واقعی نیست.
الیاسی بختیاری تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه بعنوان یکی از نهادهای تاثیرگذار در توسعه کشور و استان ها همواره باید در راه اعتلا و پیشرفت تلاش داشته باشد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: مسیر توسعه و توسعه یافتگی همانند علم پزشکی است که اصول ثابتی دارد و می‌توان گفت به نظام تصمیم‌گیری جمعی، رسانه‌های آزاد و مستقل نیاز دارد که باید در این خصوص تلاش‌های مطلوبی صورت گیرد.
وی با اشاره به اینکه برای تولید ثروت باید سیستم سازی و نهادسازی صورت بگیرد افزود: در راستای توسعه اقتصاد استان ها مطالعات گسترده در خصوص طرح تولید پوشاک انجام شده که این طرح گردش مالی بالغ بر ۱۲ میلیارد دلار در بر خواهد داشت.
در ادامه رئیس برنامه و بودجه استان کرمانشاه گفت: با تلاش های دولت تدبیر و امید و در شرایط رکود اقتصادی ما رشد نسبتا مطلوبی داشتیم و اگر تحریم‌های فعلی نبود رشد اقتصادی کشور مثال زدنی بود و جز کشورهای پیشرو بودیم که دشمن این مطلب را متوجه شد.
حبیب الله وفایی افزود: دشمن به این مسئله پی برد که ایران در حوزه اقتصادی دچار اشکالات اساسی و ساختاری است و این اشکال، اقتصاد دولتی ایران است که بخش‌های عظیمی از آن در اختیار دولت است پس دشمن راه تحریم را پیش گرفت و در این میان ایران بهترین راه یعنی اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی و اقتصاد مقاومتی را برگزید.
وی با بیان اینکه در سال ۹۵ در شرایطی وارد چهارمحال و بختیاری شدم که متغیرهای کلان اقتصادی استان نشان می‌داد که از متوسط کشور بسیار فاصله دارد و با یک ابرچالشی به عنوان رشد اقتصادی پایین و به تبع آن درآمد اقتصادی و درآمد سرانه پایین مواجه است، گفت: این امر موجب شد تا استان با ابر چالش بیکاری به عنوان اصلی‌ترین مشکل اقتصادی مواجه شود.
وفایی افزود: در این شرایط با مشورت با دستگاه‌های اجرایی به این نتیجه رسیدیم که باید تمام منابع استان بر مدار برنامه شکل گیرد و امروز استان چهارمحال و بختیاری صاحب برنامه است.
رئیس برنامه و بودجه استان کرمانشاه تاکید کرد: امروز اسناد توسعه شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری تهیه شده، سند توسعه و اشتغالزایی روستاها روزهای پایانی خود را طی می‌کند و سند آمایش سرزمین که به عنوان مهم‌ترین نقشه راه است در استان به اتمام رسیده است.
شایان ذکر است، در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های دکتر حبیب الله وفایی تقدیر شد و طهمورث الیاسی بختیاری بعنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

همچنین مطالعه کنید:

جزئیات تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی/ چقدر ارز پرداخت شد؟

به گزارش کسب و کار نیوز ، علی طرزعلی معاون ارزی مرکز مبادله ارز و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.