صفحه اصلی / استان ها / همدان / در مسیر کربلا اما بدون کنارگذر
در مسیر کربلا اما بدون کنارگذر

در مسیر کربلا اما بدون کنارگذر

شهردار اسدآباد گفت: به دلیل تکمیل نبودن کنار گذر سالیانه خسارت‌های بسیاری به خیابان و معابر شهر اسدآباد به دلیل تردد خودروهای سبک و سنگین در حال وارد شدن است.

کنار گذر

کاظم سعیدی در گفت‌و گو با ایسنا اظهار کرد: شهر اسدآباد در مسیر بزرگراه کربلا قرار دارد و تکمیل نبودن کنار گذر و تردد تمامی خودروهای سبک و سنگین از این مسیر موجب خسارت‌های سالیانه بسیار به معابر و خیابان‌های این شهر شده و بخش قابل توجهی از اعتبارات عمرانی شهرداری صرف بازسازی و ترمیم  این نقاط می‌شود.

وی از خاکبرداری و تسطیح پارک جنگلی اسدآباد خبر داد و افزود: بیش از ۳۰۰۰ متر مکعب عملیات خاکبرداری در پارک جنگلی شهر صورت گرفته که با انجام این مهم، در این مجموعه فرهنگی مکانی به ظرفیت  400 خودرو  برای پارک فراهم کرده‌ایم و در رابطه با پارک خودرو مشکل و یا دغدغه‌ای در این مجموعه دیگر وجود ندارد.

سعیدی با بیان اینکه رکود ساخت و ساز در سال‌های اخیر موجب کاهش درآمدهای شهرداری شده است، خاطرنشان کرد: برای تکمیل برخی طرح‌های عمران شهری نیاز به توجه دولت و تخصیص اعتبارات ویژه داریم.

شهردار اسدآباد با اشاره به اهمیت ورودی شهر در جذب مسافر، خاطرنشان کرد: ورودی شهر محلی برای اتصال فضای خارجی و فضای داخلی آن شهر بوده که زیبایی و طراوت آن می‌تواند در جذب مسافران از اهمیت بسیاری برخوردار باشد به همین منظور در تلاش هستیم در میادین ورودی شهر فعالیت‌‎های زیبا سازی را انجام دهیم.  

سعیدی در خصوص وضعیت آبیاری فضای سبز شهر اسدآباد گفت: در سال‌جاری با لوله‌گذاری بلوار ۲۲ بهمن از میدان سیدجمال‌الدین تا میدان آزادگان، از این پس فضای سبزی این بلوار به صورت خودکار و بدون نیاز به تانکر آبیاری خواهد شد.

وی توجه به مناطق محروم شهر را یکی از برنامه‌های شهرداری اسدآباد عنوان کرد و گفت: در سال جاری آسفالت معابر و کوچه‌های محله محمود بیگی در دستور کار قرار دارد  و البته بسیاری از معابری توسط شهرداری آسفالت و لکه گیری شدند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.