صفحه اصلی / استان ها / چهارمحال و بختیاری / اگر به تأثیرگذاری مردم در توسعه اعتماد کنیم قطعا توسعه اتفاق خواهد افتاد
اگر به تأثیرگذاری مردم در توسعه اعتماد کنیم قطعا توسعه اتفاق خواهد افتاد

معاون توسعه منابع انسانی و پشتيبانی سازمان برنامه و بودجه کشور عنوان کرد

اگر به تأثیرگذاری مردم در توسعه اعتماد کنیم قطعا توسعه اتفاق خواهد افتاد

هومن نجاتی-زهرا اربابی روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشارکت مردم و بخش خصوصی در جامعه گفت: نگاه دولت تدبیر و امید نگاه توسعه ای به دست مردم و بوسیله و کمک مردم است و توسعه بدون مشارکت مردم امکان پذیر نیست.

به گزارش کسب و کار نیوز، وی افزود: وظیفه دولت بستر سازی، گشایش و هموار کردن مسیرها برای مشارکت مردم و بخش خصوصی است، اما نقش آفرینان اصلی مردم هستند.
اربابی ادامه داد: اگر به تأثیرگذاری مردم در توسعه اعتماد کنیم قطعا توسعه اتفاق خواهد افتاد، باید به بخش خصوصی میدان داده شود تا بتوانند نقش اصلی خود را بخوبی ایفا کنند و در این میان وظیفه دولت حمایت از بخش خصوصی و بستر سازی می باشد تا جامعه بتواند از ثمرات آن بهره ببرد.
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: رویکرد مشارکت باید از کلان جامعه به درون دستگاه ها نیز برسد و مدیران باید به توان کارشناسی کارشناسان خود اعتماد کنند.
وی افزود: انجام وظایف در دستگاه ها باید نبه کارشناسان سپرده شود و مدیران راهبر، حمایت کننده و هدایت کننده باشند و تاکید بنده به مدیران جدید این ۲ استان اعتماد به توانایی کارشناسان و داشتن تعاملی مناسب و سازنده با مدیران دستگاه های اجرایی می باشد.
اربابی خاطر نشان کرد: مدیریت صحیح سازمان برنامه و بودجه در هر استان می تواند راه را برای پیشرفت هر استان هموار کند.
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه در ادامه با اشاره به ظرفیت های استان چهارمحال و بختیاری گفت: این استان از ظرفیت های بسیار بالایی چه در زمینه کشاورزی، گردشگری و صنعت برخوردار است که باید به بهترین نحو و با مدیریت صحیح از این ظرفیت ها در راه تعالی و پیشرفت استان استفاد کرد.
وی تاکید کرد: در بحث صنعت نباید به صنایع کوچک بی توجه بود و در واقع برای توسعه استان نباید تنها به صنایه بزرگ تکیه کرد بلکه باید دراستان به صنایع کوچک بها داده شود که همین صنایع کوچک می تواند نقش مؤثری در پیشرفت صنعت استان داشته باشد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.