صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / انتقال آب از دریای عمان با اولویت توسط دستگاه‌های مسئول پیگیری شود
انتقال آب از دریای عمان با اولویت توسط دستگاه‌های مسئول پیگیری شود

وزیر کشور در جلسه بررسی آخرین وضعیت خشکسالی کشور:

انتقال آب از دریای عمان با اولویت توسط دستگاه‌های مسئول پیگیری شود

وزیر کشور با تاکید بر ضرورت در اولویت قرار گرفتن موضوع آب شرب در سال ۹۸ گفت: موضوع استقرار دستگاه‌های آب شیرین کن و انتقال آب از دریای عمان حتما با اولویت توسط دستگاهی مسئول پیگیری شود.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی وزارت کشور،  عبدالرضا رحمانی فضلی درجلسه بررسی آخرین وضعیت خشکسالی کشور که امروز در وزارت کشور برگزار شد،  ضمن تاکید بر ضرورت ارائه پیشنهادات و روش‌های نوین جهت مقابله با وضعیت موجود خشکسالی و مصرف بهینه آب در کشور اظهارکرد: انجام اقدامات فرهنگی به‌خصوص فرهنگ‌سازی در مصرف بهینه آب باید در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار بگیرد تا بتوانیم به کمک مردم با وضعیت خشکسالی موجود مقابله کنیم.

در این جلسه وزرای نیرو و جهاد کشاورزی گزارشی از آخرین وضعیت خشکسالی کشور همراه با پیشنهادات و راهکارهای خود را مطرح کردند همچنین استانداران اصفهان، فارس، خراسان رضوی، بوشهر، یزد، خراسان جنوبی، خوزستان و هرمزگان گزارشی از آخرین وضعیت منابع آبی استان خود ارائه کردند.

به گزارش سایت عبدالرضا رحمانی فضلی، در این جلسه نماینده سازمان برنامه و بودجه گزارشی درخصوص اعتبارات مصوب و تخصیص یافته به طرح‌های مربوط به حوزه آب ارائه کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.