صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / بهره‌برداری از خوابگاه متأهلین دانشگاه یزد تا پایان امسال

بهره‌برداری از خوابگاه متأهلین دانشگاه یزد تا پایان امسال

مدیر دفتر طرح‌های عمرانی دانشگاه یزد با ارائه گزارشی از بهره‌برداری خوابگاه متأهلین این دانشگاه با مساحتی بالغ بر دو هزار مترمربع تا پایان سال جاری خبر داد .

یک روز در خوابگاه پزشکان آینده

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر «سید منصور بیدکی» ضمن اعلام این خبر گفت: این خوابگاه دارای ۲۶۷۳ متر مربع زیربنا در ۴ طبقه است.

وی افزود: برآورد اولیه هزینه خوابگاه حدود سه میلیارد تومان بوده است که با توجه به افزایش قیمت‌‍ها در حال حاضر بالغ بر چهار میلیارد تومان هزینه در برخواهد داشت .

بیدکی این خوابگاه متاهلی را خوابگاهی خیرساز عنوان کرد و افزود: بخشی از هزینه ساخت خوابگاه مذکور از سوی بانوی نیوکار یزدی و بخشی ازسوی دانشگاه تأمین می‌شود .

وی با اشاره به دغدغه مجموعه مدیریت دانشگاه یزد در خصوص اسکان دانشجویان به ویژه دانشجویان متأهل از ساخت هشت ساختمان مشابه خوابگاه متأهلین خبر داد و گفت: امیدواریم امکان ساخت و ساز این فضاها فراهم شود و مشکل اسکان دانشجویان متاهل به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی را مرتفع کند.

مدیر دفتر طرح‌های عمرانی دانشگاه یزد در خصوص زمان بهره برداری از این خوابگاه نیز اظهار کرد: چنانچه بودجه این خوابگاه تأمین شود و از حیث تأمین مالی مشکلی وجود نداشته باشد، این ساختمان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.