صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / بازنگری در عملکرد ایمنی شرکت ملی حفاری با پایش اثربخشی
بازنگری در عملکرد ایمنی شرکت ملی حفاری با پایش اثربخشی

بازنگری در عملکرد ایمنی شرکت ملی حفاری با پایش اثربخشی

مدیر بهداشت، ایمنی، محیط زیست، پدافند غیرعامل، مدیریت بحران و فوریت‎های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران گفت: نظام مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست این شرکت از طریق «پایش اثربخشی»، ارزیابی و بازنگری می‎شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  شانا, سعید قربانی درباره خط مشی بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی حفاری اظهار کرد: در این ارتباط به‎منظور دستیابی به بهبود مستمر، برنامه‎ریزی و اجرای ممیزی‎های دوره‌ای، مورد اهتمام است.
وی افزود: شرکت ملی حفاری یکی از شرکت‎های تابع شرکت ملی نفت است که در چهار دهه فعالیت به عنوان بزرگ‎ترین شرکت ‌ایرانی در زمینه حفاری چاه‎های اکتشافی، توسعه‌ای- توصیفی، تعمیر و تکمیل چاه‎های نفت، گاز و خدمات جانبی در مناطق خشکی و دریایی پاسخگوی نیازهای صنعت نفت کشور بوده است.
مدیر بهداشت، ایمنی، محیط زیست شرکت ملی حفاری اظهار کرد: از آنجا که شرکت ملی حفاری نسبت به حفظ سلامت کارکنان و تجهیزات در برابر مخاطرات‎کاری، اهتمام به مسئولیت‎های اجتماعی و حفاظت محیط زیست متعهد است بنابراین نظام مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط‎ زیست در تلاش است تا چارچوب قوانین، مقررات و استانداردهای داخلی و خارجی برای الزام‎های کارفرما باشد.
قربانی گفت: در اجرای خط‎‎مشی تعریف شده، پیشگیری و کاهش حوادث و حرکت به‌سوی حذف بیماری‎ها، آسیب‎های انسانی، مسمومیت‎های ناشی از کار و آسیب‌های وارده به تجهیزات و تاسیسات، تعهد به پیشگیری از آلودگی محیط زیست در بخش‎های هوا، آب، خاک و صوت و همچنین بهینه‎سازی مصرف منابع آب و انرژی مورد تاکید است.
وی افزود: افزایش آگاهی طرف‎های ذینفع درباره مسائل مرتبط با بهداشت، ایمنی و محیط زیست، حرکت به‌منظور دستیابی به توسعه پایدار، شناسایی مخاطره‌ها، ارزیابی و کاهش ریسک عوامل بالقوه آسیب‎رسان و جاذبه‌های بارز زیست‎محیطی به پایین‌‎ترین حد ممکن و قابل قبول از موارد طرح شده برای تحقق این موضوع است.
مدیر بهداشت، ایمنی، محیط زیست شرکت ملی حفاری اظهار کرد: حصول اطمینان از تعهد کارکنان سطوح مختلف و پیمانکاران درباره الزام‎های بهداشت، ایمنی و محیط زیست، استمرار و پایداری ارائه خدمات در شرایط ویژه با رعایت ملاحظات بهداشت، ایمنی و محیط زیست و بهبود فرآیند شناسایی، انتخاب، ارزیابی و بازبینی صلاحیت پیمانکاران، تامین‌کنندگان خدمات، کالا و مواد و سازندگان قطعات مورد نیاز شرکت بر اساس شاخص‎های اچ‌اس‌یی از دیگر مسائل مرتبط با خط‌مشی تبیین شده است.
مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی حفاری در این باره به افزایش دانش و فرهنگ بهداشت، ایمنی و محیط زیست از طریق توسعه آموزش‎های اثربخش، بهبود مشارکت، حمایت از توقف کار مغایر با اصول اچ‌اس‌یی و لحاظ کردن معیارهای مربوط در ارزیابی عملکرد کارکنان اشاره کرد.
وی با تاکید بر این‎که مجموعه کارکنان شرکت ملی حفاری با رعایت اصول اچ‌اس‌یی برای دستیابی به این خط‌‌مشی با بهره‎گیری از حداکثر توانایی‎های خود باید همه تلاش خود را به کار گیرند، گفت: این خط‌مشی مانند دیگر اجزای سامانه مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت در صورت تغییر در اهداف سازمانی و پس از بررسی، بازنگری و روزآمد خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

وزیر نفت: ۵۰ درصد از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت است

به گزارش کسب و کار نیوز ، جواد اوجی وزیر نفت در آیین مراسم امضای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.