صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / التماس بازیکنان را نمی‌کنم که در تاتنهام بمانند
التماس بازیکنان را نمی‌کنم که در تاتنهام بمانند

پوچتینو:

التماس بازیکنان را نمی‌کنم که در تاتنهام بمانند

سرمربی تاتنهام درباره وضعیت تیمش بعد از خرید نکردن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سخن گفت.

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از ایسنا، تاتنهام تنها تیمی در لیگ برتر بود که در این فصل خریدی نداشت و هیچ بازیکن جدیدی را به خدمت نگرفت. حفظ ستاره‌های این تیم یعنی هری کین و دله الی برای تاتنهام در اولویت بود که در نهایت موفق به انجام آن شدند.

با این حال تاتنهام در این فصل موفق بوده است و توانسته فصل را با ۳ برد پیاپی از جمله برتری ۳ بر صفر در زمین منچستریونایتد شروع کند. مائوریسیو پوچتینو گفت: من مربی نیستم که بخواهم بازیکنی را متقاعد به ماندن یا رفتن از تیم کنم. اگر بازیکنی می‌خواهد از تیم برود، برود و اگر بازیکنی می‌خواهد در تیم بماند، بماند. مهم نیست که یک، دو یا سه بازیکن را از دست بدهیم چون بازیکنان زیادی را در آکادمی خودمان داریم که می‌توانند جایگزین بازیکنان اصلی شوند. فرقی نمی‌کند اگر همه بازیکنان بروند و مجبور شویم با تیم زیر ۲۳ سال بازی کنیم و یا همه بازیکنان بمانند.

سرمربی تاتنهام اضافه کرد: امسال فصل دشواری را در لیگ برتر داریم و باید بتوانیم شروع خوبی داشته باشیم. در چند فصل گذشته در نزدیکی‌های قهرمانی در لیگ برتر بودیم ولی چون فصل را خوب شروع نکردیم نتوانستیم به هدف خودمان برسیم. این بار باید فصل را به خوبی شروع کنیم تا در پایان به هدف خودمان برسیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.