صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / واکنش کلوپ به تقابل با توخل و PSG در لیگ قهرمانان
واکنش کلوپ به تقابل با توخل و PSG در لیگ قهرمانان

واکنش کلوپ به تقابل با توخل و PSG در لیگ قهرمانان

یورگن کلوپ دیدار با پاری سن ژرمن را مصافی سخت و چالشی برای لیورپول توصیف کرد.

یورگن کلوپ

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از دیلی میل، مراسم قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و ۳۲ تیم راه یافته به این مرحله حریفان خود را شناختند. در یکی از زیباترین تقابل های مرحله گروهی لیورپول و پاری سن ژرمن باید برابر هم به میدان بروند که این دیدار تقابل یورگن کلوپ و توماس توخل است.

یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول که فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت درباره همگروه شدن با تیم های پاری سن ژرمن، ناپولی و رداستار بلگراد گفت:  انتظار قرار گرفتن در گروه سختی را داشتیم. لیگ قهرمانان همین است. پاری سن ژرمن یکی از جذاب ترین تیم های اروپا است و هدف آنها قهرمانی در لیگ قهرمانان است و به همین خاطر انتظار دو دیدار سخت را در مرحله گروهی برابر هم داریم.  درباره ناپولی باید بگویم که ما در پیش فصل برابر این تیم به میدان رفتیم ولی بازی در لیگ قهرمانان سخت تر و متفاوت تر از بازیهای دوستانه است. من زمانی که در دورتموند بودم، با ناپولی در لیگ قهرمانان بازی کردم و می دانم که این بازی چه جو و شرایطی دارد. من در بازی برابر ناپولی اخراج شدم و امیدوارم این بار چنین اتفاقی رخ ندهد.

سرمربی آلمانی لیورپول اضافه داد: الان که با پاری سن ژرمن بازی داریم باید بازیهای این تیم را بیشتر ببینم. من توخل مربی این تیم را می شناسم که پروژه خوبی را در پاریس شروع کرده است. قطعا بازی با این تیم و ستاره های تیم رقیب یک پروژه بزرگ برای ما است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.