صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / رونالدو: مورینیو خاص است، انتقاد نکنید
رونالدو: مورینیو خاص است، انتقاد نکنید

رونالدو: مورینیو خاص است، انتقاد نکنید

اسطوره برزیلی به حمایت از ژوزه مورینیو پرداخت و عنوان کرد او می‌تواند شرایط را در منچستریونایتد تغییر دهد.

رونالدو نازاریو

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد با مورینیو در این فصل نتایج خوبی به دست نیاورد و همین باعث شد که بحران خیلی زود در این تیم ایجاد شود. رونالدو نازاریو، اسطوره برزیلی که زمانی که مورینیو در بارسلونا مترجم بود، برای این تیم به میدان رفته بود گفت: من نمی‌دانم چه اتفاقاتی در منچستریونایتد رخ داده است ولی قبل از انتقاد کردند صبر کنید. مورینیو خاص است و قهرمانی‌های زیادی را به دست آورده است.

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا دیشب (پنج‌شنبه) برگزار شد و منچستریونایتد باید با یوونتوس، والنسیا و یانگ بویز رقابت کند و به همین خاطر کریستیانو رونالدو و پل پوگبا باید با تیم‌های پیشین خود روبه‌رو شوند. 

در همین رابطه رونالدو گفت: یوونتوس تیم قدرتمندی است و در سال‌های اخیر دو بار به فینال لیگ قهرمانان راه یافته است و اکنون هم حضور کریستیانو رونالدو باعث تقویت این تیم شده است. با این حال لیگ قهرمانان آسان نیست و جذب رونالدو به این معنا نیست که شما قطعا قهرمان لیگ قهرمانان می‌شوید. هیچ کس نمی‌تواند کتمان کند که خرید رونالدو خرید بزرگی بوده است. من برای رونالدو آرزوی موفقیت می‌کنم. او به زودی خواهد فهمید در چه کشور زیبایی بازی می‌کند.

رونالدو ۶۸ بار برای اینتر به میدان رفت و ۴۹ گل برای این تیم به ثمر رساند. اسطوره فوتبال برزیل از بازگشت این تیم به لیگ قهرمانان ابراز خوشحالی است ولی برای رئال مادرید شانس زیادی برای لیگ قهرمانان متصور شده است.

رونالدو در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت:‌ اینتر هم‌چنان در قلب من است هر چند در سال‌های گذشته رابطه کمی با مسوولان پیشین این تیم از جمله موراتی داشتم. خوشحال کننده است که اینتر بار دیگر به لیگ قهرمانان برگشته است. لیگ قهرمانان جایی است که اینتر به آن تعلق دارد. با این حال باید بگویم که من شانس رئال مادرید را حتی بدون رونالدو بیش‌تر می‌دانم. رئال قبل از رونالدو هم تیم خوبی بوده است و تیم خوبی هم خواهد ماند. آن‌ها ۴ قهرمانی از ۵ قهرمانی اخیر لیگ قهرمانان را به دست آوردند و تیم خوبی دارند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.