صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان غربی / کمپ گردشگری در خوی ایجاد شود
کمپ گردشگری در خوی ایجاد شود

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی:

کمپ گردشگری در خوی ایجاد شود

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیاتی کردن ساخت بارگاه شمس تبریزی خواسته اصلی مردم کشور از سازمان میراث فرهنگی است.

کمپ گردشگری

به گزارش کسب و کار نیوز، سیدتقی کبیری در مراسم اختتامیه همایش بین المللی شمس و مولانا در محل مزار شمس تبریزی اظهار کرد: مزار شمس تبریزی با حضور عاشقانی از سراسر جهان حلقه وصل عشاق می باشد.

وی مقبره شمس را ظرفیتی عظیم برای مردم کل کشور عنوان کرد و گفت: نام شمس وصل و عشق و دلدادگی را در اندیشه ها تجلی می کند.

کبیری، شمس و مولانا را از مفاخر گران سنگ ایران اسلامی نام برد و گفت: هر کجا نام مولاناست آنجا نام شمس هم در زبان ها و اندیشه های ساری جاریست.

نماینده خوی عملیاتی کردن ساخت بارگاه و المان مزار شمس تبریزی را خواسته اصلی مردم کشور از سازمان میراث فرهنگی عنوان کرد و گفت : امیدوارم با همکاری و همت میراث فرهنگی کشور سال آینده همایش شمس تبریزی در مجموعه فرهنگی هنری احداث شده برگزار شود.

وی احداث کمپ گردشگری را برای پذیرائی و اقامت خیل علاقمندان شمس تبریزی از سراسر جهان را ضروری دانست و گفت: به نمایندگی ازطرف مردم از سازمان میراث فرهنگی کشور در خواست دارم این کمپ گردشگری در خوی احداث شود.

نماینده مردم خوی احداث موزه ای در حد شان و نام تاریخ و تمدن خوی را از دیگر خواسته مردم از سازمان میراث فرهنگی اعلام کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حوزه سلامت

۱۲۹ پرونده تخلف صنفی در حوزه سلامت آذربایجان غربی تشکیل شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا محمودی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.